کد خبر : 28845
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

امیدواری سرمربی برایتون به حفظ بازیکنان مطرح به دلیل لیگ اروپا

امیدواری سرمربی برایتون به حفظ بازیکنان مطرح به دلیل لیگ اروپا
ستاره های بزرگی همچون مک آلیستر و کایسادو شاید در فصل بعد در برایتون نباشند. اما سرمربی این تیم ابراز امیدواری کرد با توجه به بالاتر رفتن فوتبال برایتون و حضور آنها در فصل آتی در رقابت های اروپایی بتوان این ستاره ها را حفظ کرد؛

ستاره های بزرگی همچون مک آلیستر و کایسادو شاید در فصل بعد در برایتون نباشند. اما سرمربی این تیم ابراز امیدواری کرد با توجه به بالاتر رفتن فوتبال برایتون و حضور آنها در فصل آتی در رقابت های اروپایی بتوان این ستاره ها را حفظ کرد.

دی زربی اعلام کرد شاید این دیدار با منچسترسیتی در لیگ جزیره آخرین حضور برخی از ستاره های بزرگ برایتون در تیم باشد. دقیقا نمی دانم. این بازیکنان مانند آلیستر و کایسادو شاید برایتون را ترک کنند. با این اوصاف چون در شرایط حضور در لیگ اروپا قرار گرفته و سطحمان فراتر رفته امیدوار به حفظ ستاره هایمان در فصل بعد نیز خواهیم بود.

دی زربی سرمربی برایتون

این سرمربی حضور برایتون در لیگ اروپا را موضوعی قطعی دانست. اتفاق حضور برایتون در لیگ اروپا می تواند به افزایش انگیزه بازیکنان کمک کند. با این وجود هر بازیکنی دارای مسیر حرفه ای و تفکر خاص خود در این بخش بوده و نمی شود برایشان تصمیم گیری کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها