کد خبر : 31614
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴

امیدواری طارمی برای گلزنی مقابل بارسلونا بعد از بازیهای فیفا دی

امیدواری طارمی برای گلزنی مقابل بارسلونا بعد از بازیهای فیفا دی
بعد از بازی های فیفا دی و دو بار گلزنی و یک پاس گل طارمی امیدها برای تداوم گلزنی طارمی وجود دارد. با توجه به قرارگیری مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو مقابل بارسلونا در دیدار مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو امیدوار است تا از تجربه و همچنین قابلیت های طارمی به خوبی استفاده کرده و این ستاره برای تیمش موفق به گلزنی شود.؛

بعد از بازی های فیفا دی و دو بار گلزنی و یک پاس گل طارمی امیدها برای تداوم گلزنی طارمی وجود دارد. با توجه به قرارگیری مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو مقابل بارسلونا در دیدار مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو امیدوار است تا از تجربه و همچنین قابلیت های طارمی به خوبی استفاده کرده و این ستاره برای تیمش موفق به گلزنی شود.

طارمی در دیدار رفت مقابل بارسلونا موفق به گلزنی نیز شده بود. ولی وی ای آر آن را مردود اعلام کرده بود.

این ستاره بوشهری که کوهی از امید و انگیزه دارد امیدوار است بعد از بازگشت به ترکیب پورتو موفق به گلزنی شده و روند خوب خود را ادامه دهد.

پورتو هم اکنون در گروه خود نه امتیاز داشته و درصدد کسب امتیاز مقابل بارسلونا خواهد بود تا بتواند از گروه h به دور بعدی صعود کند.

پیش تر از این طارمی در فیفا دی در دیدار با هنگ کنگ و ازبکستان به میدان رفته بود. او در این بازی ها موفق به زدن دو گل نیز شده بود و یک پاس گل نیز داشت.

البته طارمی برای این که خسته نشود در دیدار حذفی پورتو مقابل مونتالگره در بازی قبلی تیم باشگاهیش در ترکیب قرار نداشت. اما در دیدار با بارسلونا به صلاحدید سرمربی تیم، در ترکیب اصلی قرار گرفته است. تا یکبار دیگر اوج اعتماد به این بازیکن ایرانی یعنی طارمی توسط کادر فنی پورتو در چنین بازی سختی در لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها