کد خبر : 31194
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

آمار 120 گل و پاس گل طارمی در پورتو/ رکوردی فوق العاده برای مهدی

آمار 120 گل و پاس گل طارمی در پورتو/ رکوردی فوق العاده برای مهدی
رکوردی فوق العاده برای مهدی طارمی در تیم فوتبال پورتو ثبت شده است. بدون شک از مهدی طارمی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تاریخ فوتبال پورتو و همچنین لیگ پرتغال یاد خواهد شد؛

رکوردی فوق العاده برای مهدی طارمی در تیم فوتبال پورتو ثبت شده است. بدون شک از مهدی طارمی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تاریخ فوتبال پورتو و همچنین لیگ پرتغال یاد خواهد شد.

مهدی طارمی تا کنون توانسته یکصد و پنجاه بازی برای تیم فوبتال پورتو بازی کند.

او در مسابقات مختلف در سطح پرتغال و همچنین اروپا در این مدت 80 بار موفق به گلزنی شده است. او همچنین آمار 38 پاس گل را نیز دارد تا در مجموع چیزی در حدود 120 گل و پاس گل از مهدی طارمی به یادگار بماند.

این بازیکن همچنین در سال پیش نیز با حدود یکصد بازی برای پورتو 58 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شد.

طارمی گلزن در اروپا و لیگ قهرمانان با لباس پورتو

طارمی در نوزده دیداری هم که برای پورتو در لیگ قهرمانان اروپا داشته هشت بار گلزنی کرده است. همچنین در لیگ اروپا نیز یک بار پایش به گلزنی باز شده است.

په په بازیکن قدیمی پورتو نیز به بازی یکصدم خود در پورتو رسید. البته پورتو در حال حاضر یک ستاره بسیار قدیمی تر از طارمی و په په نیز دارد و آن ایوان کارکانو است.

مارکانو روز گذشته مقابل فارنسی بازی دویست و پنجاهم خودش را برای پورتو انجام داد و گل سه امتیازی تیمش را نیز به ثمر رساند تا تیمش 2 بر 1 بر فارنسی غلبه کند. البته طارمی در این بازی پایش به گلزنی باز نشد و در اواخر نیمه دوم نیز تعویض شد.

پای طارمی در این فصل از رقابت های لیگ پرتغال در دو هفته گذشته به گلزنی هنوز باز نشده است. البته امیدها برای مجددا گلزنی او و تصاحب عنوان آقای گلی پرتغال و تکرار عنوان سال گذشته او وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها