کد خبر : 12451
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

انتقاد تند بی محابا از سبک بازی رونالدو در منچستر

انتقاد تند بی محابا از سبک بازی رونالدو در منچستر

انتقادهای تندی که یکی پس از دیگری به سمت کریستیانو رونالدو روانه می شوند و گویا داد این نقدها هر روز در حال بیشتر شدن نیز است چرا که هر بار منچستر ازرونالدو استفاده کرده با کسب نتایج ضعیف همراه با بازی نه چندان خوب آنها نیز همراه شده است. به نظر می رسد از

انتقادهای تندی که یکی پس از دیگری به سمت کریستیانو رونالدو روانه می شوند و گویا داد این نقدها هر روز در حال بیشتر شدن نیز است چرا که هر بار منچستر ازرونالدو استفاده کرده با کسب نتایج ضعیف همراه با بازی نه چندان خوب آنها نیز همراه شده است. به نظر می رسد از روزهای طلایی رونالدو فاصله زیادی گرفته ایم.

یکی از کارشناسان به نام نیکول در گفتگوی تلویزیونی خود با شبکه ای اس پی ان اعلام کرد که رونالدو کاری کرده که کل تیم منچستریونایتد حدود 36 ساله به نظر برسند.

انتقاد تند بی محابا از سبک بازی رونالدو در منچستر

این کارشناس اعلام کرد بایستی صادق باشیم و زمانی در خصوص بازی صحبت می کنیم تنها موردی که در افکار شکل می گیرد کریستیانو رونالدو بوده که در حال حرکت به سمت دروازه حریف است که در آن حین بازیکنان حریف جلوی رونالدو را برای پیش روی و گلزنی می گیرند.

وی همچنین به تفاوت منچستریونایتد و رئال سوسیداد در بازی اول لیگ اروپا نیز اشاره کرد. دیداری که با شکست منچستری ها مقابل رئال سوسیداد همراه گردید.

به گفته او تفاوت های زیادی بین دو تیم انگلیسی و اسپانیایی وجود نداشت و شانس گلزنی زیادی نیز ندیدیم اما رونالدو باعث شد کل تیم پیر به نظر بیایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها