کد خبر : 2032
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

بازیکن باسابقه 10 ساله یوونتوس آهنگ خداحافظی سرود

بازیکن باسابقه 10 ساله یوونتوس آهنگ خداحافظی سرود

با سابقه ترین بازیکن یوونتوس سری آ، بازیکن باسابقه یوونتوس که 10 سال با یونتوس قرارداد داشته و در این تیم خاطرات زیادی داشت، سرود خداحافظی خواند. جورجو کیلینی مدافع باتجربه یوونتوس بالاخره از این تیم جدا می شود و می خواهد فصل آتی را در تیمی دیگر تجربه کند. این مداقع باتجربه کهنه کار،

با سابقه ترین بازیکن یوونتوس سری آ، بازیکن باسابقه یوونتوس که 10 سال با یونتوس قرارداد داشته و در این تیم خاطرات زیادی داشت، سرود خداحافظی خواند.

جورجو کیلینی مدافع باتجربه یوونتوس بالاخره از این تیم جدا می شود و می خواهد فصل آتی را در تیمی دیگر تجربه کند.

این مداقع باتجربه کهنه کار، یکی از با سابقه ترین بازیکنان یونتوس شاغل در سری آ بعد از شکست ناباورانه در فینال کوپا دل ری این تصمیم خداحافظیش از یونتوس را رسانه ای کرد.

در این دیدار، 4 بر 2 یونتوس در مقابل اینتر شکست خورد تا این باخت تلخ به عدم بالا بردن جام قهرمانی توسط یوونتوسیها بیانجامد.

جورجو کیلینی در این مدت جامهای مختلفی را توسط یوونتوس کسب کرده بود و یک فصل کسب نکردن جام بعد از 10 سال، گویا به مذاق این مدافع کهنه کار و موثر خوب خوش نیامده است.

جورجو کیلینی در خصوص شسکت در مقابل اینتر نیز گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و کنترل بازی نیز در دستان ما بود اما پنالتی دقیقه 80 برای اینترمیلان کل روند بازی را تغییر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] موافقت و توافق یوونتوس با 80 میلیون یورو […]