کد خبر : 12269
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

انتقاد مربی سرشناس پورتو از پرتغالی ها

انتقاد مربی سرشناس پورتو از پرتغالی ها

انتقاد مربی سرشناس از اینکه پرتغالی ها از چیزهای خوب نمی گویند. مربی سرشناس پرتغالی از برخی پرتغالی ها که چشمانشان را به روی حقیقت می بندند انتقاد کرد. این حرفها بعد از شکست پورتو مقابل چلسی زده شد. سرمربی پورتو کونسیاسئو بعد از شکست دو بر یک مقابل چلسی عنوان کرد در کشور کوچک

انتقاد مربی سرشناس از اینکه پرتغالی ها از چیزهای خوب نمی گویند. مربی سرشناس پرتغالی از برخی پرتغالی ها که چشمانشان را به روی حقیقت می بندند انتقاد کرد.

این حرفها بعد از شکست پورتو مقابل چلسی زده شد. سرمربی پورتو کونسیاسئو بعد از شکست دو بر یک مقابل چلسی عنوان کرد در کشور کوچک ما به جای آنکه از موارد خوب سخن بگویند از چیزهایی حرف زده می شود که برای آنها مناسب است مانند شکست ما و اتفاقی که در اخراج طارمی رقم زده شد.

به گفته کونسیسائو در دیدار مقابل چلسی وی از چهار یا پنج بازیکنی که در تیم دوم ما حضور داشتند استفاده کردیم و سه بازیکن نیز داشتیم که برای نخستین بار پای به لیگ قهرمانان اروپا می گذاشتند اما زمانی به چلسی نگاه کنیم می بینیم که بازیکنانی دارند که بیش از 7 سال است که در آن تیم بازی می کند.

کونسیاسئو اشاره کرد همگان به انتقاد از ما می پردازند و هیچ کسی دوست ندارد در باره عملکرد مناسب تیممان سخن بگوید. ما باختیم اما این شکست هم اصلا منصفانه نبود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها