کد خبر : 12928
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

سنگین ترین نتایج شکست پورتو در لیگ اروپا

سنگین ترین نتایج شکست پورتو در لیگ اروپا

لیست سنگین ترین باخت هایی که پورتو در اروپا و لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده است را در زیر و به نقل از نشریه پرتغالی معتبر رکورد مرور می کنیم. در تاریخ حضور باشگاه پورتو در لیگ قهرمانان اروپا کم نبوده باخت هایی که همراه با آبرو ریزی و تحقیر بزرگ شده است. از جمله

لیست سنگین ترین باخت هایی که پورتو در اروپا و لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده است را در زیر و به نقل از نشریه پرتغالی معتبر رکورد مرور می کنیم.

در تاریخ حضور باشگاه پورتو در لیگ قهرمانان اروپا کم نبوده باخت هایی که همراه با آبرو ریزی و تحقیر بزرگ شده است. از جمله شکستها سنگینی که پورتو در لیگ اروپا تجربه کرده به نقل از نشریه پرتغالی رکورد می توان به شکست پنج بر صفر از لیورپول در 4 سال پیش اشاره کرد.

همچنین آنها در سال 2019 نیز یک شکست 5 بر 1 دیگر در سال 2019 مقابل لیورپول تجربه کرده بودند.

با شکست سنگین خانگی 4 بر 0 روز گذشته پورتو مقابل کلوب بروژ شمار شکستهای سنگین پورتو در لیگ قهرمانان اروپا افزایش یافت تا هواداران نیز نسبت به این موضوع سرشکسته شوند.

کمتر هوادارای انتظار چنین شکست سنگینی را در لیگ اروپا مقابل کلوب بروژ تیم نه چندان مطرح اروپایی را می کشید که البته در نهایت این اتفاق رقم زده شد.

غایب اصلی پورتو در دیدار دیشب و شکست تحقیرآمیز کسی نبود جز مهدی طارمی تا این بازیکن با نبود خود باعث شکست همراه با افتضاح تیمش شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سوابق و نتایج گذشته شفرد + عکس و بیوگرافی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شفر به همراه نتایج گذشته این مربی و […]