کد خبر : 30278
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

ایتالیا ترمز والیبال ژاپن را راحت تر از همه تیمها کشید

ایتالیا ترمز والیبال ژاپن را راحت تر از همه تیمها کشید
ایتالیا توانست در ادامه بازی های خوب خود در لیگ ملتها و در هفته سوم مقابل ژاپن مدعی قهرمانی که اکنون نیز در صدر جدول است به برتری برسد. در نهایت آبی پوشان ایتالیایی ترمز ژاپنی ها را راحت تر از همه تیمها کشیدند؛

ایتالیا توانست در ادامه بازی های خوب خود در لیگ ملتها و در هفته سوم مقابل ژاپن مدعی قهرمانی که اکنون نیز در صدر جدول است به برتری برسد. در نهایت آبی پوشان ایتالیایی ترمز ژاپنی ها را راحت تر از همه تیمها کشیدند.

والیبال ژاپن بعد از انجام 10 بازی در نهایت مقابل یکی از قدرت های اروپایی بزرگ دنیا شکست خورد.

ایتالیایی ها توانستند ژاپن را مقهور انگیزه، قدرت و تمرکز خوب خود کنند. در مسابقه ای که با نتیجه 3 بر 1 به سود ایتالیا به اتمام رسید.

ایتالیایی ها در این بازی با نتایج 29 بر 27، 28 بر 26 و 25 بر 20 به برتری رسیدند. تنها شکست ایتالیا از ژاپن نیز در دست سوم با نتیجه 25 بر 23 بود.

در دیگر دیدارهای امروز لهستان کانادا را به سادگی شکست داد. آمریکا از آرژانتین شکست خورد. برزیل کار سختی مقابل والیبال چین نداشت و المان نیز مثل برزیل کار راحتی مقابل کوبا داشت. فرانسوی ها نیز 3 بر 1 از سد صربستان عبور کردند.

ایتالیا با این برد به رتبه دوم لیگ صعود کرد. آنها با این پیروزی همچنان در رتبه دوم لیگ ملتها قرار دارند و ژاپن همچنان صدرنشین است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نتیجه قاطعانه والیبال ایتالیا مقابل آرژانتین با اختلاف قابل توجه | مارال نیوز
10 ماه قبل

[…] در مرحله نهایی ایتالیا بتواند آرژانتین […]