کد خبر : 29425
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

ژاپن صدرنشین لیگ ملتهای والیبال جهان در میان همه قدرتها

ژاپن صدرنشین لیگ ملتهای والیبال جهان در میان همه قدرتها
ژاپن به عنوان نماینده آسیا در ادامه شگفتی سازی های خود صدرنشین لیگ ملتهای والیبال جهان در میان همه قدرتها تا اتمام هفته سوم شد؛

ژاپن به عنوان نماینده آسیا در ادامه شگفتی سازی های خود صدرنشین لیگ ملتهای والیبال جهان در میان همه قدرتها تا اتمام هفته سوم شد.

در میان قدرت های بزرگ والیبال جهان بعد از اتمام هفته سوم ژاپن در رتبه نخست جدول رده بندی قرار گرفت. ژاپنی ها در سه بازی گذشته خود دو برد 3 بر 0 و یک برد 3 بر 1 مقابل حریفانشان به دست آورده اند.

نتایج خوبی که جایگاه ژاپن را در جدول رده بندی به بهترین شکل ممکن نموده تا شگفتی ساز این رقابت ها شوند.

بلغارستان هم حریف ژاپن نشد

در سومین بازی خود نیز ژاپن امروز در ساعت 13:40 دقیقه به مصاف بلغارستان رفت. آنها این بازی را با نتیجه 3 بر 0 و بدون واگذاری حتی یک ست به اتمام رساندند. نتایج 25 بر 22، 25 بر 21 و 26 بر 24 برای سامورایی ها مقابل تیم اروپایی بلغارستان ثبت شد.

میزبانی ژاپن در هفته اول در شهر ناگویا نیز در کسب این نتایج خوب بی تاثیر نبود. باید دید در ادامه رقابت ها ژاپن می تواند نتایج در خور تحسین و بزرگ خوب خود را تکرار کند یا نه. مخصوصا این که بازی های حساس و بزرگ ژاپن در ادامه راه و مسیر باقی مانده است.

در دیگر دیدارهای امروز ایتالیا 3 بر 1 کوبا را شکست داد. آرژانتین و اسلوونی بر کاندا و فرانسه غلبه کردند. ایران چین را شکست داد. ایتالیا نیز تا اتمام گیم سوم 2 بر 1 از آلمان پیش افتاده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها