کد خبر : 6813
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

ایران مقابل عدم صدور روادید آمریکا به ورزشکاران چه اقدامی می کند

ایران مقابل عدم صدور روادید آمریکا به ورزشکاران چه اقدامی می کند

ایران در مقابل کارشکنی و قانون شکنی کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا و انگلیس در مقابل عدم صدور روادید و مجوز حضور ورزشکاران در کشورهایشان چه اقداماتی انجام خواهد داد؟ به گزارش مارال نیوز، موضوع عدم صدور روادید توسط برخی از کشورها برای ورزشکارانی از کشور جمهوری اسلامی ایران، از سوی وزارت ورزش پیگیری خواهد شد.

ایران در مقابل کارشکنی و قانون شکنی کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا و انگلیس در مقابل عدم صدور روادید و مجوز حضور ورزشکاران در کشورهایشان چه اقداماتی انجام خواهد داد؟

به گزارش مارال نیوز، موضوع عدم صدور روادید توسط برخی از کشورها برای ورزشکارانی از کشور جمهوری اسلامی ایران، از سوی وزارت ورزش پیگیری خواهد شد. این موضوع را سرپرست امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان تاکید کرده است.

صدور نشدن روادید

به گفته این مسئول کارشکنی های انجام یافته از سوی کانادا، انگلیس و آمریکا در این خصوص را از طریق مجامع بین المللی پیگیری خواهیم کرد.

تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری درخواستهای ورزشکاران

همچنین بدین منظور برای احقاق حقوق ضایع شده ورزشکاران نیز کارگروه خاصی تشکیل شده و در حال جمع آوری مستندات لازم  هستیم.

پینوشت: با توجه به اینکه ورزشکاران در طول سال برای حضور در رویدادها و مسابقات بین المللی سختی و تمرینات خاصی را سپری کرده و چشم انتظار حضور در چنین مسابقاتی هستند، به یکباره مانع تراشی کشورهایی نظیر آمریکا برای حضور ورزشکاران در آن باعث دلسردی و تضییع حقوق ورزشکاران می شد که بدین منظور وزارت ورزش و جوانان از مجامع بین المللی پیگیری های خود را برای احقاق حقوق ورزشکاران و همچنین ممانعت از تکرار چنین اتفاقاتی انجام خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها