کد خبر : 3547
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

شرایط شرکت در مسابقات بین المللی مچ اندازی بانوان اعلام شد

شرایط شرکت در مسابقات بین المللی مچ اندازی بانوان اعلام شد

بانوان چگونه می توانند در مسابقات بین المللی مچ اندازی زنان شرکت کنند؟ شرایط حضور در مسابقات مچ اندازی زنان و رعایت پوشش اسلامی اعلام شد. پیش از این در خصوص چگونگی شرکت بانوان در مسابقات بین المللی مچ اندازی مواردی طرح شده بود که این موضوع اخیرا پاسخگویی شده و ابهامات کامل برطرف شده

بانوان چگونه می توانند در مسابقات بین المللی مچ اندازی زنان شرکت کنند؟ شرایط حضور در مسابقات مچ اندازی زنان و رعایت پوشش اسلامی اعلام شد.

پیش از این در خصوص چگونگی شرکت بانوان در مسابقات بین المللی مچ اندازی مواردی طرح شده بود که این موضوع اخیرا پاسخگویی شده و ابهامات کامل برطرف شده است.

آخرین خبر در خصوص حضور بانوان در مسابقات مچ اندازی، حاکی از این بوده که دبیرکل فدراسیون جهانی با شرکت کردن زنان ایرانی با رعایت حجاب و پوشش اسلامی در تمام رقابت های بین المللی موافقت نموده است.

علاوه بر آن معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش نیز با اعزام نمودن بانوان به این رشته با پوشش و حجاب اسلامی مصوب و مورد تائید؛ موافقت نموده است.

براین اساس دوره پنجم رقابت های مچ اندازی زنان به صورت قهرمانی کشور و با صدور اطلاعیه های بعدی برگزار شده و منتخاب برای شرکت در مسابقات بی نالمللی با رعایت شرایط پوشش خود اعزام خواهند گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها