کد خبر : 15072
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

باخت غیرمنصفانه ژاوی مقابل اینتر/ در شرایط نامطلوبی هستیم

باخت غیرمنصفانه ژاوی مقابل اینتر/ در شرایط نامطلوبی هستیم
ژاوی با بارسلونا مقابل اینترمیلان روز تلخی را سپری کرد و با یک گل در دیداری غیرمنصفانه شکست خورد.؛

سرمربی بارسلونا ژاوی هرناندز بعد از شکست تیمش مقابل اینتر ناراحت بود. او از این باخت به عنوان شکستی غیرمنصفانه یاد کرد. ژاوی اعلام کرد اکنون در شرایط نامطلوبی قرار گرفته ایم.

سرمربی عصبانی و ناراحت بارسلونا بعد از باخت یک بر صفر مقابل اینترمیلانی بود. ان هم مقابل اینتری که در بازی های اخیر در لیگ داخلی خود همواره شکست می خورده و به بن بست خورده بود.

ژاوی در نشست خبری عنوان کرد اتفاق و حوادث عجیب در مسابقه تجربه کردیم. حالا بایستی در دیدارهای باقی که سه دیدار مانده تمام تلاشمان را برای پیروزی به کار بندیم چرا که 3 فینال و دیدار نهایی دیگر در اروپا داریم.

ژاوی از داور مسابقه نیز شدیدا انتقاد کرد و اعلام کرد که پنالتی مسلم با برخورد توپ به دست اینتری ها برای تیم او گرفته نشده است. این موضوع می توانست سرنوشت دیدار را تغییر دهد. بایستی داور در مورد این اتفاقات به همگان توضیحاتی بدهد.

باخت غیرمنصفانه ژاوی مقابل اینتر/ در شرایط نامطلوبی هستیم

تلاش لواندوفسکی در میان اینترمیلانی ها

ژاوی همچنین اعلام کرد که داور به او نیز در خصوص پنالتی نگرفتن برخورد توپ به دست بازیکن اینتر، جملات قانع کننده ای نگفته است.

اکنون بارسلونا در این گروه با 9 امتیاز تیم اول است، اینتر 6 امتیازی شده و بارسلونا نیز با 3 امتیاز در تعقیب این دو تیم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها