کد خبر : 19259
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

جیمی جامپ کننده معروف بازی پرتغال اروگوئه «ماریو فری» کیست

جیمی جامپ کننده معروف بازی پرتغال اروگوئه «ماریو فری» کیست
ماریو فری جیمی جامپ کننده معروف بازی پرتغال اروگوئه آزاد شده و به کشورش برگردانده شد.؛

اسم و معرفی فرد جیمی جامپ کننده معروف در بازی پرتغال و اروگوئه. فردی که در جریان دیدار بازی پرتغال و اروگوئه وارد زمین مسابقه شده و برای دقایقی مسابقه به دلیل مهار او متوقف شد چه نام داشته و دارای چه اصالتی است.

ماریو فری نام این فرد است. او ایتالیایی بوده؛ لقب شاهین را داشته و به چنین رفتارهایی در راستای یادآوری نکات مهم معروف است.

وی در تلاش است تا از فرصت های مختلف که چشم بینندگان زیادی به آن معطوف شده برای بیان شعارها و موارد مهم جهانی و اخلاقی استفاده کند. اقدامی که شاید با آن توجه ها را برای رفع مشکلات کمبودهای موجود جلب کند.

او پیش از دیدار پرتغال و اروگوئه چندین سال پیش نیز در جریان بازی بلژیک و آمریکا در جام جهانی برزیل با پیراهنی که رویش نوشته شده بود بچه های فاولا را نجات دهید جیمی جامپ کرده بود. وی در آن دوران در تلاش برای یادآوری کمک به این کودکان مستحق بود.

ماریو فری در جام جهانی قطر نیز با نوشتن پیامی خواستار توقف جنگ روسیه در اوکراین شده و همچنین پیامی برای بانوان ایرانی داشت. همچنین پرچم صلح را نیز در دستانش داشت.

کاریو فری دارای اصالت ایتالیایی است. او بعد از جیمی جامپ مذکور از کشور قطر اخراج شد. او بعد از چند روز بازداشت آزاد شد. همچنین به کشورش ایتالیا برگردانده شد.

قطری ها همچنین به وی قول دادند که هیچ عواقبی در انتظار او نخواهد بود. ماریو فری حالا به تجربه جام جهانی خود به دلیل اخراج از قطر پایان داد هر چند به نظر به هدف خود در یادآوری شعارهایی مهم خود و یادآوری آن رسیده بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بی تفاوتی رونالدو به هوادار جیمی جامپ کننده + عکس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شد تا وی هوادار جیمی جامپ خود را نادیده […]