کد خبر : 33373
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

بازیهای باقیمانده نساجی مازندران در لیگ برتر 1403 برای حفظ سهمیه

بازیهای باقیمانده نساجی مازندران در لیگ برتر 1403 برای حفظ سهمیه
نساجی در سال 1403 بازیهای مهم و حساسی در پیش دارد که بایستی با رویکرد کسب حداکثر امتیازات در هر مسابقه وارد زمین شود.؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مارال نیوز، برای این که تیم فوتبال نساجی مازندران بتواند سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کند در سال 1403 بازیهای مهم و حساسی در پیش دارد که بایستی با رویکرد کسب حداکثر امتیازات در هر مسابقه وارد زمین شود.

شرایط نساجی در جدول لیگ برتر

نساجی با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا و تا پایان هفته 23 اکنون 16 امتیاز داشته و در رتبه پانزدهم قرار دارد و تنها صنعت نفت آبادان را پایین تر از خود می بیند.

همچنین نساجی مازندران از استقلال خوزستان تیم چهاردهم جدول 4 امتیاز اختلاف امتیاز دارد. البته استقلال خوزستان یک بازی بیشتر نسبت به نساجی دارد.

نگاهی به حریفان نساجی مازندران در لیگ برتر 1403

تیمهای که نساجی باید با آنها در لیگ برتر بازی کند

نساجی مازندران در هفته 24 لیگ برتر بایستی امروز یعنی جمعه 31 فروردین در ورزشگاه خانگی خود از ساعت 16:30 دقیقه مقابل تراکتورسازی تبریز قرار بگیرد. بازی حیاتی و مهم برای نساجی که می تواند آنها را امیدوار به بقا در لیگ برتر کند.

همچنین نساجی در ادامه بازی های خود بایستی در روز چهارشنبه 12 اردیبهشت از ساعت 18 با ذوب آهن در اصفهان بازی داشته باشد.

در هفته 26 و 27 لیگ برتر نیز بایستی نساجی به ترتیب با تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان بازی داشته باشد. بازی با پرسپولیس در روز دوشنبه 17 اردیبهشت و بازی با استقلال خوزستان از جمله رقبای مستقیم نساجی برای حفظ سهمیه لیگ برتر در خوزستان خواهد بود که البته زمان و روز این بازی اعلام نشده است.

استقلال تهران، هوادار تهران و فولاد خوزستان دیگر رقیبان نساجی در هفته های پایانی لیگ برتر خواهند بود. بازی های سختی که بایستی نساجی با تمام قوا برای افزایش شانس بقای خود بازی کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها