کد خبر : 33370
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۵

شکست نماینده آبادان مقابل پرسپولیس برای بازیکنان گران تمام شد

شکست نماینده آبادان مقابل پرسپولیس برای بازیکنان گران تمام شد
گل زودهنگام از روی ضربه کرنر در دقیقه 8 که اسماعیلی فر به ثمر رساند باعث برهم خوردن تمرکز و نظم تیمی نفتی ها شد تا در نهایت آنها گل های بعدی را نیز دریافت کنند.؛

به گزارش مارال نیوز، در پی شکست تیم فوتبال  صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس تهران با سه گل در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر و همچنین تداوم عملکرد ضعیف صنعت نفتی ها بازیکنان نفت آبادان جریمه شدند.

با نظر سرمربی نفت آبادان و در نهایت تائید اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی کسر خواهد شد.

گفتنی است اکنون نفت آبادان شرایط پیچیده ای برای ماندن در لیگ برتر دارد. چرا که فقط 6 بازی تا اتمام رقابت های لیگ برتر باقی مانده و اکنون در رتبه آخر لیگ برتر به دلیل تفاضل گل پایین تر نسبت به نساجی مازندران قرار دارد.

نفت آبادان در فصل پیش نیز توانست در جنگ بقا موفق ظاهر شده و سهمیه آبادان در لیگ برتر را حفظ کند و به نظر می رسد که در 6 بازی آتی نیز نفتی ها بازی های سخت و نفس گیری مقابل رقبایشان داشته باشند تا در نهایت دید نتیجه تلاش این تیم به بقای آنها در لیگ برتر منتهی می شود یا نه.

پرسپولیس امروز توانست با گلهای دانیال اسماعیلی فر، آل کثیر و کنعانی زادگان نفت آبادان را در آبادان شکست دهد.

گل زودهنگام از روی ضربه کرنر در دقیقه 8 که اسماعیلی فر به ثمر رساند باعث برهم خوردن تمرکز و نظم تیمی نفتی ها شد تا در نهایت آنها گل های بعدی را نیز دریافت کنند.

در دیگر بازی های هفته استقلال خوزستان مقابل گل گهر در سیرجان و همچنین پیکان مقابل هوادار با نتیجه مشابه 2 بر 2 متوقف شدند. در بازی های امروز فقط پرسپولیس دست پر از زمین خارج شد تا همچنان رقابت تنگاتنگ خود برای قهرمانی با استقلال را ادامه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها