کد خبر : 33361
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۳۱

عکس لحظه برخورد ضربه سر هالند به تیرک دروازه رئال و لونین

عکس لحظه برخورد ضربه سر هالند به تیرک دروازه رئال و لونین
ضربه سری که در نهایت با برخورد به تیرک دروازه رئال باعث آه و افسوس هواداران منچسترسیتی و پپ گواریدولا شد تا هالند بار دیگر در گلزنی مقابل تیم بزرگی همچون رئال مادرید ناکام شود.؛

تصویری از بدشانسی ارلینگ هالند مقابل رئال مادرید. انتقادی که از هالند برای مرد بازی های بزرگ نبودن و گل نزدن به تیم های بزرگ می کنند. ولی انصافا گاهی بخت نیز با هالند مقابل باشگاه های بزرگی همچون رئال مادرید یار نیست.

در بازی برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا ارلینگ هالند با ضربه سو خود توپ را به تیرک دروازه لونین و رئال مادرید زد.

این ضربه سر تماشایی هالند بالاتر از سر مدافعان رئال در حالی به تیرک دروازه خورد که اگر کمی توپ پایین تر بود مطمئنا راه به دروازه رئال می برد. چرا که دروازه بان رئال از آن فاصله نزدیک و همچنین موقعیت و جهت توپ نمی توانست واکنش خاصی داشته باشد و تنها نظاره گر توپ بود.

این اتفاق در دقیقه 19 بعد از آن که برناردو سیلوا توپ بلوکه شده را با ضربه سر به هالند رساند ولی شانس با این مهاجم یار نبود. هالند که بالاتر از ناچو به سر زنی موفق شده بود در دقیقه 19 می توانست بازی عقب افتاده را به تساوی بکشاند ولی همه چیز دست در دست هم داده بود تا هالند در این صحنه فریاد شادی سر ننهد.

توپی که با برخورد به تیرک دروازه باعث شد تا طلسم هالند در گلزنی در بازی های بزرگ ادامه دار باشد.

ضربه سری که در نهایت با برخورد به تیرک دروازه رئال باعث آه و افسوس هواداران منچسترسیتی و پپ گواریدولا شد.

در زیر عکسهایی از برخورد توپ و ضربه سر هالند به تیرک رئال مادرید را ببینید

عکس بدشانسی و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل رئال مادرید

بدشانسی هالند مقابل تیم های بزرگ اروپا

البته بازیکنان منچستر سیتی توانستند در ادامه کار بازی را به تساوی کشاندند. آنها توسط کوین دی بروینه در دقیقه 75 به گل رسیدند تا بازی در وقت های اضافه دنبال شود.

باید دید در ادامه چه سرنوشتی برای دو تیم رقم خواهد خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها