کد خبر : 27997
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

مصدومان یوونتوس در نیمه نهایی جام حذفی مقابل اینتر

مصدومان یوونتوس در نیمه نهایی جام حذفی مقابل اینتر
مکس آلگری سرمربی یوونتوس اعلام کرد تیمش را فردا با یک تغییر درون دروازه به میدان خواهد فرستاد. آنها پرین را به عنوان سنگربان تعیین خواهند کرد.؛

سرمربی یوونتوس آلگری مصدومان یوونتوس در نیمه نهایی جام حذفی مقابل اینتررا نام برد. یوونتوس مقابل اینتر میلان چه بازیکناین را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت؟ بازیکنان یوونتوس که در دیدار فردا قادر به حضور در ترکیب تیم مقابل اینتر میلان نخواهند بود.

مکس آلگری سرمربی یوونتوس اعلام کرد تیمش را فردا با یک تغییر درون دروازه به میدان خواهد فرستاد. آنها پرین را به عنوان سنگربان تعیین خواهند کرد.

همچنین ولاهوویچ نیزبه علت مصدومیت شاید در دیدار اینتر غایب باشد. با این وجود شرایط این ستاره فردا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

یوونتوسی ها کین را نیز به علت مصدومیت نخواهیم داشت. البته دو بازیکن دیگر یوونتوس یعنی پوگبا و میلیک در ترکیب یوونتوس خواهند بود.

آینده سرمربی گری مکس آلگری در یوونتوس

مکس آلگری در خصوص آینده خود در یوونتوس نیز گفت دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشته و تمایل دارد در این تیم به فعالیت خود ادامه دهد. او از بودنش به مدت 7 سال در یوونتوس نیز به عنوان مربی در سال های گذشته اشاره کرد. افتخار بزرگی که نصیب هر کسی نمی شود. در این مدت روزهای مثبت و منفی را در باشگاه سپری کرده و فردا نیز از فرصت پیروزی برابر اینتر و راهیابی به فینال جام حذفی ایتالیا را داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها