کد خبر : 20556
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

بازی جسورانه شهداب یزد مقابل صدرنشین/ برد میلی متری شهرداری ارومیه

بازی جسورانه شهداب یزد مقابل صدرنشین/ برد میلی متری شهرداری ارومیه
برد میلی متری شهرداری ارومیه مقابل نیان الکترونیک را در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال کشور شاهد بودیم. شهداب یزد نیز در بازی زیبا از صدرنشین لیگ شکست خورد.؛

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز پیگیری شد. در مسابقاتی که بازی جسورانه و خوبی از شهداب یزد مقابل لبنیات هراز آمل صدرنشین لیگ شاهد بودیم.

همچنین شهرداری ارومیه نیز در بازی هیجان انگیز و برد میلی متری مقابل تیم شایسته و خوب نیان الکترونیک کسب کرد. در بازی های این هفته که همگی از ساعت 16 پیگیری شد لبنیات هراز آمل 3 بر 1 شهداب یزد را شکست داد. شهدابی ها در این دیدار بازی نزدیک و شجاعانه ای از خود نشان داده و توانستند یک ست نیز از تیم میزبان بگیرند.

آن هم مقابل تیمی که در این دوره از رقابت ها و تا به این جای کار نشان داده که به این سادگی ها نتیجه را واگذار نمی کند. ست اول بازی را نماینده یزد 25 بر 21 پیروز شد. البته در مابقی ست ها به ترتیب با تایج 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 23 شکست خورد.

در دیگر دیدار مهم نیز شهرداری ارومیه در یک دیدار بسیار نزدیک نیان الکترونیک را 3 بر 2 شکست داد. پیکان تهران 3 بر 0 هورسان رامسر را شکست داد. فولاد سیرجان نیز در بازی نزدیک 3 بر 2 از سد ایفا سرام اردکان دیگر نماینده استان یزد عبور کرد.

پاس گرگان، سایپا و راه یاب ملل نیز به ترتیب مس رفسنجان، گیتی پسند و شهرداری گنبد را شکست دادند تا پروند هفته یازدهم لیگ برتر والیبال کشور نیز بسته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نتایج 4 بازی آخر شهرداری ارومیه و مس رفسنجان پیش از پلی اوت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دو تیم والیبال شهرداری ارومیه و مس. پیش از رقابت […]