کد خبر : 9186
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

عکس درگیری هواداران در لیگ جزیره در سکوی شیاطین سرخ

عکس درگیری هواداران در لیگ جزیره در سکوی شیاطین سرخ

عکس خشونت و درگیری هواداران فوتبال لیگ انگلیس و شیاطین سرخ با هم مقابل دیدگان رونالدو، عکسهایی از درگیری هواداران در لیگ جزیره انگلیس، درگیری و نامهربانی همراه با خشونت و عصبانیت هواداران متعصب منچستر یونایتد با یکدیگر در جریان مسابقه لیگ جزیره منچستر با برایتون که با شکست یاران رونالدو و اریک تن هاخ

عکس خشونت و درگیری هواداران فوتبال لیگ انگلیس و شیاطین سرخ با هم مقابل دیدگان رونالدو، عکسهایی از درگیری هواداران در لیگ جزیره انگلیس، درگیری و نامهربانی همراه با خشونت و عصبانیت هواداران متعصب منچستر یونایتد با یکدیگر در جریان مسابقه لیگ جزیره منچستر با برایتون که با شکست یاران رونالدو و اریک تن هاخ همراه شد.

به گزارش مارال نیوز، در این درگیری دعوا و جنگی بین یکی از طرفداران زن با یکی از هواداران مرد دیده می شود که در آن با مداخله دیگران نیز همراه شد و این مداخله بر افزایش خشونت نیز می انجامد.

این خشونت و درگیری بین هواداران برای دقایقی روی سکوها ادامه داشت تا توجه ها از زمین مسابقه به حاشیه آن برده شود، هر چند دلیل اصلی آن اعلام نشده و رسانه ای نگردیده اما شاید این درگیری بی تاثیر از هیجانات و ناراحتی هواداران از نتیجه بد منچستریونایتد در هفته اول لیگ جزیره که منجر به عصبی شدن آنها نیز شده، نمی تواند باشد.

عکسهایی از این درگیری و خشونت بین منچستری ها

عصبانیت و خشونت هواداران

افزایش خشونت با فاصله گرفتن برایتون از منچستر در لیگ جزیره

عدم خویشتن داری هواداران و درگیری و خشونت آنها زمانی بیشتر شد که منچستریونایتد تا سی دقیقه انتهایی مسابقه نیز با دو گل از حریف نه چندان مطرح خود برایتون عقب مانده بود.

شروع ناموفق منچستریونایتد در اول فصل که همراه با بازی ضعیف و عدم انسجام کافی آنها بود، به مذاق هواداران منچستری نیز خوش نیامده بود و به نظر نمی رسد که کسی از هواداران حاضر در ورزشگاه از نوع بازی یاران اریک تن هاخ در اولین مسابقه لیگ انگلیس راضی بوده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پاره شدن عجیب پیراهن ورزشی بازیکن ایرانی در درگیری | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] زدن ضربه سر درگیری کوچکی از نوع […]

trackback
شیاطین سرخ نباید بازیکنان پیر و مسن بخرند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تاکید کرده که شیاطین سرخ برای موفقیت در […]