کد خبر : 162
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

بازی پرسپولیس در جام حذفی برگزار نمی شود

بازی پرسپولیس در جام حذفی برگزار نمی شود

با توجه به وضعیت آب و هوایی دیدار تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جام حذفی در موعد مقرر برگزار نمی شود. دیدار مهم پرسپولیس در مقابل آلومینیوم اراک از سری مسابقات جام حذفی به تعویق افتاد. با توجه به افزایش شاخص آلایندگی های هوایی دیدار پرسپولیس و آلومینیوم که قرار بود روز شنبه برگزار شود

با توجه به وضعیت آب و هوایی دیدار تیم فوتبال پرسپولیس تهران در جام حذفی در موعد مقرر برگزار نمی شود. دیدار مهم پرسپولیس در مقابل آلومینیوم اراک از سری مسابقات جام حذفی به تعویق افتاد.

با توجه به افزایش شاخص آلایندگی های هوایی دیدار پرسپولیس و آلومینیوم که قرار بود روز شنبه برگزار شود با اعلام ستاد بحران تهران لغو گردید.

طبق آئیین نامه رقابتهای برگزاری فوتبال در کشور، چنانچه وضعیت هوا در وضعیت بهتری قرار گیرد و موافقتهای لازم برای صدور مجوز انجام پذیرد، این دیدار با یک روز تاخیر و در روز یکشنبه و در ساعت هشت و سی دقیقه عصر به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

با توجه به فشرده بودن بازیهای لیگ چنانچه این بازی بار دیگر به تعویق بیافتد، ممکن است در روند تمرینات و آمادگی و استراحت بازیکنان این دو تیم تاثیر منفی بگذارد هر چند از این موضوع نیز نباید غافل شد که سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر هست و نباید به هر قیمتی مسابقات را برگزار کرده و جان و سلامتی بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقات را به مخاطره انداخت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها