کد خبر : 1415
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

در گیر کردن شیشه ماشین چه کنیم راه حل بالا نیامدن

در گیر کردن شیشه ماشین چه کنیم راه حل بالا نیامدن

راه حل بالا و پایین نیامدن شیشه ماشین و رفع گیر کردن شیشه خودرو چست و چگونه می توانیم مشکل پایین یا بالا نیامدن شیشه ماشین و خرابی کلید برق را خودمان برطرف کنیم. حتما برای شما هم پیش امده که شیشه برقی ماشین شما گیر کرده یا بالا و پایین نمی رود. اتفاق اعصاب

راه حل بالا و پایین نیامدن شیشه ماشین و رفع گیر کردن شیشه خودرو چست و چگونه می توانیم مشکل پایین یا بالا نیامدن شیشه ماشین و خرابی کلید برق را خودمان برطرف کنیم.

حتما برای شما هم پیش امده که شیشه برقی ماشین شما گیر کرده یا بالا و پایین نمی رود. اتفاق اعصاب خرد کنی که حتما شما را هم ناراحت می کند. به خصوص اگر این اتفاق در زمان مسافرت یا داشتن مسافر مهم پیش بیاید.

برای رفع مشکل گیر کردن شیشه خودرو مسائل مهم و مختلفی بیان شده که از سایتهای مختلفی می توانید روشهای مربوطه را در رفع گیری شیشه ماشین و اتوموبیلتان به کار گیرید ولی بد نیست این روشها را هم امتحان کنید.

یکی از شایع ترین و مهم ترین دلایلی که به بالا نیامدن شیشه خودرو منجر می شود و به گیری شیشه منجر می شود روشن کردن اشتباهی یا خوردن دستمان به قفل کودک است

مطمئن شوید که دستانتان به قفل کودک ماشین نخورده است. این اتفاق ساده را می توانید با زدن دوباره قفل کودک درست کنید تا مجددا شیشه بالا و پایین بشود.

هنگام گیر کردن شیشه ماشین چه کنیم

در ادامه یک روش دیگر را نیز تست کنید. وقتی که شما کلید بالا و پایین برنده شیشه برقی خودرو را فشار می دهید صدایی را از داخل در می شنوید؛ اگر آن صدا را شنیدید یعنی کلید بالا برنده مشکلی ندارد و در حال کار کردن می باشد و بدین دلیل شیشه برقی شما دارای ایراد بوده و یا رگلاتور ان گیر کرده که نیاز به تعمیرگاه دارد.

برق کلیدها را هم بررسی کنید چرا که ممکن است برق کلیدهای بالا و پایین برنده قطع شده و موجب گیر شدن شیشه ها شود.

یک موضوع مهم دیگر در رفع گیری شیشه های ماشین، بررسی فیوزها می باشد. فیوزها را با دقت چک کنید. اگر هیچ یک از شیشه های خودرو بالا پایین نمی شوند آن را بررسی کرده و اقدام به تعویض فیوزهای سوخته نمایید. چنانچه باز هم فیوزتان خراب شد به کارشناس مربوطه نشان دهید.

تلاش کنید برای رفع این مشکل از فیوزهای بزرگتر از فیوز فعلی که قویتر نیز باشد استفاده نمایید.

بررسی برق موتور خودرو که ممکن است اشکال آن از باتری خودرو نیز باشد، احتمال خراب شدن رگلاتور کلید شیشه، یخ و وضعیت برفی نیز از دیگر عواملی است که ممکن است به بالا و پایین نرفتن شیشه خودروی ماشین شما بیانجامد. مراجعه به تعمیرکنندگان شیشه خودرو در چنین مواقعی بهترین راهکار می تواند باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها