کد خبر : 10582
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

با حجاب ظاهر شدن ریحانا در جشن و دورهمی

با حجاب ظاهر شدن ریحانا در جشن و دورهمی

سایت تفریحی مارال نیوز؛ اخیرا ریحانا بازیگر و خواننده مشهور جهانی در یک مکان عمومی و جشن دورهمی با روسری و حجاب متفاوت ظاهر شد. عکسهایی از روسری پوشیدن و حجاب ریحانا را ببینید. روسروی گل دار و خاص این خواننده معروف در حضور طرفداران و جشن گرفته شده سوژه رسانه ها شد. وی با

سایت تفریحی مارال نیوز؛ اخیرا ریحانا بازیگر و خواننده مشهور جهانی در یک مکان عمومی و جشن دورهمی با روسری و حجاب متفاوت ظاهر شد.

عکسهایی از روسری پوشیدن و حجاب ریحانا را ببینید. روسروی گل دار و خاص این خواننده معروف در حضور طرفداران و جشن گرفته شده سوژه رسانه ها شد.

وی با این پوشش این بار نیز توجه ها را به سمت خود جلب کرد. ریحانا پیشتر از این نیز در مقاطعی با روسری در مراسمهای مختلف ظاهر شده بود و به نظر می رسد این نوع پوشش تبدیل به یکی از مدهای این بازیگر و خواننده شده است که هرازگاهی با این چهره و لباس در مراسم ظاهر می شود.

ریحانا با تیپ های جالب و متفاوت مشهور است و پیشتر از این نیز در کنار گاردهای حفاظتی خود از عینکهای آفتابی خاص کلاه های بزرگ و متفاوت در مراسم گاها ظاهر می شد.

نکته جال توجه در زندگی ریحانا اینکه وی در یک مدت در دوره افسری ارتش نیز شرکت کرده بود؛ همچنین ریحانا دوست دارد که خود را از شناساندن در میان مردن پنهان کند تا بتواند به زندگی عادی خود در گشت و گذار و خرید و … بپردازد.

عکس متفاوت ریحانا با پوشش کمتر دیده شده

عکس متفاوت ریحانا با پوشش کمتر دیده شده

ریحانا با لباس خاص کمتر دیده شده

با حجاب ظاهر شدن ریحانا در جشن و دورهمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکسهای فستیوال گوجه فرنگی اسپانیایی ها | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به فستیوال جشن مانند برای […]