کد خبر : 16936
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۲۴

برد راحت آلومینیوم مقابل نساجی 10 نفره

برد راحت آلومینیوم مقابل نساجی 10 نفره
تیم فوتبال آلومینیوم اراک با سرمربیگری مهدی رحمتی برد راحتی را مقابل نساجی مازندران تجربه کرد.؛

به گزارش مارال نیوز، تیم فوتبال هوادار از دقیقه 30 به علت اخراج سعید غلامعلی بیگی 10 نفره شده بود. آنها مقابل آلومینیوم تن به شکست سنگینی داد. آلومینیومی ها توانستند در یک دیدار راحت خانگی با 3 گل نساجی را شکست بدهند.

محمود قائدرحمتی در دقیقه 15، هانسل زاپاتا بازیکن خارجی آلومینیومی ها در دقیقه 30 و سجاد آقایی در دقیقه 90 زنندگان سه گل آلومینیوم اراک بودند.

غلامعلی بیگی نیز که در دقیقه 14 کارت زرد اول خودش را گرفته بود 15 دقیقه بعد بر سر صحنه ای دیگر کارت زرد دیگری از داور مسابقه دریافت کرد تا به دلیل دومین اخطار خود از زمین خارج شود.

سرمربی نساجی حمید مطهری نیز با شروع نیمه دوم دو تعویض انجام داده و امیرمهدی جان ملکی و ایوب کلانتری را وارد زمین مسابقه کرد. همچنین از دقیقه 75 سیداحمدموسوی، علی داوران و مسعود شجاعی نیز وارد زمین شدند. البتهحضور آنها نیز کمکی به گلزنی و جبران گلهای خورده نساجی ها نکرد.

در نهایت نساجی پیش از دیدار مهم مقابل استقلال در سوپرجام با 3 گل مقابل آلومینیوم شکست خورد. کسب جام و پیروزی در هفته آینده نساجی مقابل استقلال می تواند آنها را به تیم امیدواری تبدیل کند. تیمی که می تواند شگفتی ساز شده و با سوپرجام به دست آورده امید بیشتری نیز برای ادامه لیگ برتر داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها