کد خبر : 401
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

پیش بینی وضعیت جهش یا پیشرفت کرونا در اردیبهشت 1401

پیش بینی وضعیت جهش یا پیشرفت کرونا  در اردیبهشت 1401

وضعیت جهش کرونا و شیوع آن در اردیبهشت و خرداد 1401 چگونه خواهد بود؟ آیا شاهد موج جدید کرونا در اردیبهشت و یا ماههای آتی خواهیم بود یا نمی شود در این خصوص نظر قطعی داد؟ ویروس کرونا با وجود اینکه چند سالی از شیوع آن گذشته، همچنان دارای زوایای ناشناس زیادی است و در

وضعیت جهش کرونا و شیوع آن در اردیبهشت و خرداد 1401 چگونه خواهد بود؟ آیا شاهد موج جدید کرونا در اردیبهشت و یا ماههای آتی خواهیم بود یا نمی شود در این خصوص نظر قطعی داد؟

ویروس کرونا با وجود اینکه چند سالی از شیوع آن گذشته، همچنان دارای زوایای ناشناس زیادی است و در این مدت رفتار این ویروس نشان داده که  غیرقابل پیش بینی باشد.

کارشناسان بهداشت جهانی و تمامی فعالان حوزه بهداشت بالاتفاق بر این اعتقادند که همچنان باید پروتکلهای بهداشتی را رعایت کرده و هیچ موقع نسبت به عادی انگاری کرونا اقدام نکرد. جهش های به یکباره ویروس کرونا و تغییر رفتارهای آن نیز باعث شده تا  با وجود فراگیری واکسن همچنان نگرانیهایی در این خصوص وجود داشته باشد.

با این وجود نمی شود آمار و خبر دقیقی از افزایش یا کاهش کرونا در اردیبهشت یا خرداد 1401 داد چرا که این موضوع بستگی به نحوه رعایت موارد ایمنی و بهداشتی توسط مردم و همچنین رفتار ویروس دارد.

اما چیزی که کمی باعث افزایش نگرانیها می شود، با سفرهای نوروزی گذشته در فروردین و همچنین بازگشایی مدارس و دانشگاهها، ممکن است با افزایش موارد ابتلا مواجه شویم. آخرین آمار اعلامی از وزارت بهداشت در خصوص میزان بستریها نیز تایید کننده این موضوع است.

در 24 ساعت گذشته و طبق آماری که در 28 فروردین 1401 منتشر شده، 257 مورد بستری جدید ثبت شده و هزار و 895 نفر نیز به عنوان بیمار جدید کرونا شناسایی شدند یا به اصطلاح تست کرونایشان مثبت اعلام شد.

29 نفر از هموطنانمان را نیز در 24 ساعت گذشته به دلیل ویروس منحوس کرونا از دست دادیم.

بنابراین از عموم مردم دعوت می شود به هیچ عنوان کرونا را ساده انگاری نکرده و بدانند که کرونا تمام نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها