کد خبر : 30507
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

برد کارلوس آلکاراس مقابل جوکوویچ در دیدار نزدیک به 5 ساعته

برد کارلوس آلکاراس مقابل جوکوویچ در دیدار نزدیک به 5 ساعته
پیروزی مهم در یکی دیگر از رقابتهای گرنداسلم تنیس. بازی که توسط کارلوس آلکاراس به خوبی دنبال شد تا در مقابل جوکوویچ به برتری برسد.؛

پیروزی مهم کارلوس آلکاراس در یکی دیگر از رقابتهای گرنداسلم تنیس. بازی که توسط کارلوس آلکاراس به خوبی دنبال شد تا در مقابل جوکوویچ به برتری برسد.

در دیدار نزدیک به 5 ساعته در فینال ویمبلدون و گرنداسلم بزرگ سال 2023 کارلوس آلکاراس توانست جوکوویچ صربستانی را مغلوب کند.

دیداری که حدود 5 ساعت و به صورت دقیق 4 ساعت و 43 دقیقه به طول انجامید.

کارلوس آلکاراس در بازی بسیار سخت توانست قهرمان 7 دوره ویمبلدون یعنی جوکوویچ را مغلوب کند. این افتخار برای کارلوس آلکاراس اسپانیایی دومین قهرمانی گرنداسلم محسوب می شود.

وی سال پیش در آمریکا نیز توانسته بود به این مهم دست یابد. این پیروزی کارلوس آلکاراس باعث شد تا جوکوویچ نتواند به هشتمین قهرمانی ویمبلدون خود دست یابد تا رکورد مشترک او با راجر فدرر سوئیسی در بازی های چمنی در کسب عنوان قهرمانی گرنداسلم ویمبلدون برابری نماید.

کارلوس آلکاراس فقط 20 سال سن دارد و با ملیت اسپانیایی خود یکی از مستعدترین و آینده ترین تنیسورهای جهان محسوب می شود.

او از همین الان خود را به عنوان یک ورزشکار در قواره اسطوره شدن در رشته تنیس نشان داده است. ماموریتی که برای کارلوس آلکاراس غیرممکن در دیدار فینال مقابل جوکوویچ دانسته می شد. ولی کارلوس آلکاراس توانست ترمز ستاره صربستانی را بکشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها