کد خبر : 4171
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

رزومه کاری و سوابق مربیگری «ولادیمیر پتکوویچ» گزینه مربیگری استقلال

رزومه کاری و سوابق مربیگری «ولادیمیر پتکوویچ» گزینه مربیگری استقلال

«ولادیمیر پتکوویچ» گزینه سرمربیگری استقلال، بیوگرافی و سوابق مربیگری پتکوویچ که ازگزینه های اصلی کنونی استقلال برای سرمربی گری است. به گزارش مارال نیوز، پس از به بن بست رسیدن تلاش ها برای رساندن جواد نکونام و الکساندر نوری در نیمکت استقلال، صحبتهایی با ژوزه مورایس دستیار مورینیو برای سرمربیگری استقلال انجام شد که آن

«ولادیمیر پتکوویچ» گزینه سرمربیگری استقلال، بیوگرافی و سوابق مربیگری پتکوویچ که ازگزینه های اصلی کنونی استقلال برای سرمربی گری است.

به گزارش مارال نیوز، پس از به بن بست رسیدن تلاش ها برای رساندن جواد نکونام و الکساندر نوری در نیمکت استقلال، صحبتهایی با ژوزه مورایس دستیار مورینیو برای سرمربیگری استقلال انجام شد که آن نیز نتیجه بخش نشد.

حالا ولادیمیر پتکوویچ از گزینه های اصلی مربیگری استقلال محسوب می شود شنیده شده که باشگاه استقلال مذاکرات جدی با این مربی داشته است.

سوابق کاری و مربیگری ولادیمیر پتکوویچ

ولادیمیر پتکوویچ سابقه مربیگری در تیم ملی سوئیس را داشته است. او در یورو 2020 فرانسه را با تیم ملی سوئیس شکست داد. همچنین وی مدتی نیز سرمربی لاتزیو در سری آ ایتالیا بوده است.

پتکوویچ در حدود 9 سال پیش با لاتزیو موفق به قهرمانی کوپا ایتالیا نیز شده است.

آخرین تیمی هم که پتکوویچ در آن مربیگری کرده باشگاه بوردوی فرانسه بوده است.

تجربه این مربی اروپایی و سابقه حضور در سوئیس، فرانسه و ایتالیا او را می تواند به عنوان یک مربی صاحب سبک در جهان و دنیای فوتبال معرفی کند. هر چند کار و فعالیت احتمالی او با استقلال در صورت توافق احتمالی، شاید کمی سخت به نظر برسد چرا که او قرار است به جای سرمربی به نام فرهاد مجیدی بیاید که انتظارات را بالا برده و توانسته بعد از 9 سال استقلال را قهرمان لیگ برتر کرده و انواع رکوردهای جالب را نیز به نام خود کند. از آن جمله می توان به قهرمانی استقلال بدون حتی یک شکست در لیگ اشاره کرد.

تا روزهای آتی روند مذاکرات و نتیجه مثبت یا منفی این سرمربی «ولادیمیر پتکوویچ» با استقلال احتمالا اعلام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها