کد خبر : 30024
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

برنامه بازی تیم ملی والیبال جوانان ایران در بلغارستان + نتیجه اولین بازی

برنامه بازی تیم ملی والیبال جوانان ایران در بلغارستان + نتیجه اولین بازی
تیم ملی والیبال ایران در تورنمنت چهارجانبه بلغارستان با تیم های آمریکاف برزیل و بلغارستان صف آرایی می کند. برد تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین دیدار تورنمنت بلغارستان رقم خورد. در تورنمنت چهار جانبه والیبال بلغارستان این ملی پوشان جوان والیبال ایران بودند که به برتری رسیدند؛

تیم ملی والیبال ایران در تورنمنت چهارجانبه بلغارستان با تیم های آمریکاف برزیل و بلغارستان صف آرایی می کند. برد تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین دیدار تورنمنت بلغارستان رقم خورد. در تورنمنت چهار جانبه والیبال بلغارستان این ملی پوشان جوان والیبال ایران بودند که به برتری رسیدند.

تیم ملی جوانان والیبال ایران در حال مهیای خود برای مسابقات والیبال قهرمانی جهان به میزبانی بحرین است.

قرار است فردا یعنی یکشنبه 11 تیر ملی پوشان با جوانان برزیل دیدار داشته باشند. همچنین در نهایت ملی پوشان در صبح روز دوشنبه هفته جاری باید مقابل بلغارستان صف آرایی کنند.

همچنین والیبالیست های ایرانی در اولین گام مقابل جوانان آمریکا قرار گرفتند و در پایان 3 بر 1 مقابل حریفشان به برتری رسیدند.

شاگردان مومنی مقدم اولین دست بازی را بسیار خوب و مقتدرانه مقابل آمریکا ظاهر شدند. تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین دست 25 بر 14 به برتری رسید تا در همان اول بازی قدرت خود را بر حریف دیکته کند.

در دست دوم نیز با وجود این که آمریکایی ها در دریافت و حتی سرویس بهتر از دست اول کار کردند اما باز جوانان ایرانی 25 بر 22 به برتری رسیدند.

با شروع دست سوم باز این آمریکا بود که عملکرد خوب خود در دست دوم را این بار به شکل بهتری تکرار کرد. آنها در نهایت در دست سوم 25 بر 19 به برتری رسیدند تا کار به دست چهارم برسد.

در ست چهارم تیم ملی والیبال جوانان ایران 25 بر 18 آمریکا را شکست داد تا در نهایت 3 بر 1 مقابل حریفشان به برتری برسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها