کد خبر : 32057
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

دلیل برگشت زودهنگام سون هیونگ مین به تمرینات تاتنهام بعد از بازی آسیا

دلیل برگشت زودهنگام سون هیونگ مین به تمرینات تاتنهام بعد از بازی آسیا
ستاره کره جنوبی از دلایل خود برای برگشت سریع به تمرینات تاتنهام بعد پایان بازی های آسیایی 2023 قطر سخن گفت.؛

بعد از اتمام مسابقات جام ملتهای فوتبال آسیا ستاره کره جنوبی سون هیونگ مین سریعا خود را به تمرینات تاتنهام رساند. این اتفاق مورد سوال نیز قرار گرفت.

سون هیونگ مین در باره بازگشت سریع خود به تمرینات تیم باشگاهیش گفت دلیل برگشت سریع خود کمک رسانی به باشگاهش بوده است. چرا که همواره دوست داشته به عنوان جزوی از باشگاه باشد. همچنین شادمانم از این که تیممان توانست مقابل برایتون نتیجه لازم خوبی را کسب کند. دوست دارم تا آن حدی که می توانم به باشگاه تاتنهام کمک نمایم.

وی یادآور شد به همان گونه که پیش از این نیز گفته بودم می خواهم همه تلاشم را به کار ببندم. بایستی دید در پایان فصل در چه رتبه ای قرار می گیریم ولی تلاشمان بر این است که قادر شویم نتیجه خوب خاصی را به دست آوریم.

به گفته وی فقط چند ماه تا اتمام بازی های این فصل باقی مانده است. سون هیونگ مین یادآور شد تمایلی ندارد از اکنون درباره آینده و سرنوشت نهایی و رتبه تیم صحبت کند.

سون هیونگ مین

عدم میل سون برای صحبت درباره گذشته 

سون هیونگ مین ستاره کره جنوبی و تاتنهام که با ایونینگ استاندارد گفتگو می کرد تاکید کرد دیگر تمایل ندارد در خصوص بازی های جام آسیا صحبت کند. پذیرش نتیجه کسب شده برایشان واقعا دشوار است. ولی کسب این نتایج نیز به عنوان جزوی از فوتبال حساب می شود و این اتفاق برایشان آزاردهنده است. ولی باز هم به فوتبال ادامه می دهند تا بتوانند دوباره شادمان شده و لبخند بزنند.

گفتین است کره جنوبی با قبول شکست در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی مقابل اردن نتوانست راهی دیدار پایانی شود. در پایان در این رقابت ها قطر به عنوان قهرمانی دست یافت. تا برای دومین بار جام قهرمانی را بالای سر خود ببرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها