کد خبر : 10262
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

بزرگترین اشتباه دروازه بان بزرگ دنیا در لیگ جزیره

بزرگترین اشتباه دروازه بان بزرگ دنیا در لیگ جزیره

سایت مارال نیوز؛ یکی از بزرگترین و بدترین اشتباهاتی که دروازه بان صاحب نام و معروف دنیا در لباس باشگاه چلسی انجام داد؛ مربوط می شد به بازی امشب مقابل لیدز که در آن ادوارد مندی یک اشتباه بچه گانه ساده انجام داد. اشتباهی که برای تیمش بسیار گران تمام شد و منجر به عدم

سایت مارال نیوز؛ یکی از بزرگترین و بدترین اشتباهاتی که دروازه بان صاحب نام و معروف دنیا در لباس باشگاه چلسی انجام داد؛ مربوط می شد به بازی امشب مقابل لیدز که در آن ادوارد مندی یک اشتباه بچه گانه ساده انجام داد. اشتباهی که برای تیمش بسیار گران تمام شد و منجر به عدم تمرکز و در نهایت باخت تیمش نیز شد.

اشتباه جزوی از فوتبال بوده و بزرگترین بازیکنان و دروازه بانها هم می توانند دچار اشتباه شوند حالا این بار دروازه بان تیم ملی سنگال که امسال توانسته با درخشش خود تیم ملی کشورش را راهی جام جهانی نیز کند با یک اشتباهی عجیب باعث گل خوردن تیمش شد.

ادوارد مندی در مقابل لیدز پاس رو به عقب دفاع خود را با تعلل دریافت کرده و دیر تصمیم گیری کرد و در نهایت منجر به بازپس گیری توپ توسط مهاجم حریف و گل زدن به آسانترین راه شد.

عکسهای اشتباه دروازه بان برتر جهان مقابل لیدز

اشتباه های بزرگ دروازه بان

اشتباه دروازه بان بزرگ فوتبال لیگ جزیره

بزرگترین اشتباهات دروازه بانها

بعد از این گل تمرکز چلسی کلا به هم خورد و بعد از چند دقیقه کوتاه لیدزی ها گل دوم را هم به مندی زدند تا این اشتباه بچه گانه دروازه بان چلسی به قیمت عقب افتادن دو گله چلسی تمام شود.

ادوارد مندی پیشتر از این در تقابل چلسی با رئال مادرید نیز اشتباه ساده دیگری نیز انجام داده بود و به دلیل اشتباه در پاس دادن به گل خوردن تیمش منجر شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رقیبان استقلال در انتظار کوچکترین اشتباه ما هستند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] انتظار کوچکترین اشتباه ما هستند تا از آن […]