کد خبر : 25783
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

شب اشتباهات بچه گانه دو دروازه بان رئال مادرید و لیورپول

شب اشتباهات بچه گانه دو دروازه بان رئال مادرید و لیورپول
در شبی که دروازه بان ها کم اشتباه نبودند بازی رئال و لیورپول با برد پرگ رئالی ها به اتمام رسید.؛

در بالاترین سطح فوتبال اروپا هم دروازه بان ها دچار اشتباه می شوند. اشتباهاتی که خیلی ساده گانه و بچه گانه است و تصورها از این دروازه بان ها را کمی بر هم می ریزد. آن هم توسط دروازه بان تیم های ملی پوش بزرگی همچون رئال مادرید و لیورپول حاضر در لیگ قهرمانان.

دیشب در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا اتفاق عجیبی رخ داد. زمانی که اولین چراغ اشتباهات دروازه بان ها را تیبو کورتوا دروازه بان ملی پوش بلژیکی انجام داد. او در استوپ توپ دچار اشتباه شد تا به شکل عجیبی در ادامه تعادل خود را نیز از دست بدهد. این اتفاق منجر شد تا لیورپول به بدترین شکل ممکن مجازات شود.

توپ وقتی جلوی محمد صلاح افتاد او هم تک ضرب دروازه نسبتا خالی را در پی اشتباه کورتوا باز کرد.

دقایقی بعد اشتباه نسبتا مشابهی این بار از سوی دروازه بان لیورپول آلیسون بکر رخ داد. زمانی که پاس رو به عقب داده شده تحت فشار مدافعان لیورپول به آلیسون بکر رسید. او هم هنگام دفع توپ آن را دقیقا به پای وینیسیوس کوباند.

همان توپ نیز به طرز جالبی با ارتفاع گرفتن وارد دروازه لیورپول شد.

جدای از این دو اشتباه منجر به گل دو دورازه بان، کورتوا روی گل اول خورده و همچنین آلیسون بکر روی چندی از 5 گل خورده شده لیورپول بی تقصیر نبود.

این بازی در نهایتا 7 گل داشت. رئال مادرید 5 بر 2 در نهایت لیورپول را شکست داد که دروازه بان ها در خورده شدن گل ها کم تقصیر نبودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها