کد خبر : 30455
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

بعد از 11 سال هوگو لوریس از تاتنهام جدا می شود

بعد از 11 سال هوگو لوریس از تاتنهام جدا می شود
سنگربان شناخته شده تاتنهام هوگو لوریس که از سال 2012 لباس تاتنهام را پوشیده است. این دروازه بان ملی پوش مطمئن که در تیم ملی فرانسه نیز اتفاقات بزرگی را رقم زده در آستانه جدایی از تاتنهام قرار دارد؛

سنگربان شناخته شده تاتنهام هوگو لوریس که از سال 2012 لباس تاتنهام را پوشیده است. این دروازه بان ملی پوش مطمئن که در تیم ملی فرانسه نیز اتفاقات بزرگی را رقم زده در آستانه جدایی از تاتنهام قرار دارد.

این ستاره بعد از آن که 11 سال در لندن و فوتبال جزیره با لباس تاتنهام بازی کرد جایی در فهرست تیمش در اردوی پیش فصل ندارد.

به نظر میرسد جدایی هوگو لوریس از تاتنهام در وهله کنونی بیشتر از هر زمان و مقطع دیگری است. دروازه بانی که مطمئنا خواهان زیادی در باشگاه های بزرگ اروپایی خواهد داشت.

سران تاتنهام به لوریس گفته اند که می تواند در اردوی تمرینی پیش از شروع فصل حاضر نشود. این اتفاق برای این بوده که قادر شود باشگاه و تیم جدیدی را برای فصل آتی دست و پا کند.

با این وجود هری کین بارها صراحتا به سران تاتنهام اعلام کرده که می خواهد از تاتنهام جدا شود و به بایرن مونیخ برود. اما اسم هری کین در اردوی پیش فصل تاتنهام وجود داشته و گویا تاتنهامی ها نمی خواهند مانند هوگو لوریس دروازه بان تیمشان، به راحتی هری کین مهاجم تمام کننده ملی پوش انگلیسی را از دست بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها