کد خبر : 31091
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

بعد 7 برد پیاپی تیم ملی والیبال نوجوانان شکست در قهرمانی جهان مقابل فرانسه رقم خورد

بعد 7 برد پیاپی تیم ملی والیبال نوجوانان شکست در قهرمانی جهان مقابل فرانسه رقم خورد
بعد از آن که هفت پیروزی پشت سر هم برای تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به دست آمده بود. در بازی های قهرمانی جهان در دیدار فینال شکست مقابل فرانسه رقم خورد؛

بعد از آن که هفت پیروزی پشت سر هم برای تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به دست آمده بود. در بازی های قهرمانی جهان در دیدار فینال شکست مقابل فرانسه رقم خورد.

تیم ملی والیبال نوجوانان توانست به عنوان شگفتی ساز مسابقات، بازنده سربلند در دیدار پایانی جهانی شود.

بعد از آن که تیم ملی والیبال نوجوانان ایران توانسته بود به فینال رقابت های قهرمانی جهان راه یابد. در نهایت مقابل فرانسه قرار گرفت. این بازی که از ساعت 2:30 دقیقه بامداد شروع شده بود با شکست 3 بر 1 نماینده ایران مقابل فرانسه همراه شد.

بازی خوب در دست دوم نوجوانان بر خلاف سایر ست ها

شاگردان وکیلی در این دیدار با وجود این که در دست دوم با نتیجه فوق العاده خوب و امتیاز بالای 25 بر 16 به برتری رسیده بودند. اما در دست های دیگر نتوانستند کار از پیش ببرند.

والیبال نوجوانان

در نهایت خروس های اروپایی توانستند به طلای رقابت های قهرمانی جهان والیبال دست یابند.

مسیر راهیابی به فینال نوجوانان جهان برای ایران

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تا پیش از راه یابی به دیدار فینال و بازی مقابل فرانسه توانسته بود تیم های ملی کره، کلمبیا، پورتوریکو، نیجریه با شکست فنی و همچنین پیروزی مقابل صربستان در یک هشتم نهایی والیبال جهان و برتری در یک چهارم مقابل بلژیک به نیمه نهایی برسند.

در دیدار نیمه نهایی والیبال قهرمانی جهان نیز ملی پوشان مجددا با کره جنوبی بازی کردند. کره ای ها نیز نتوانستند مقابل تیم ملی والیبال نوجوانان کاری از پیش ببرند.

در نهایت ملی پوشان به فینال رسیده هر چند مقابل فرانسه با شکست مواجه شدند. در بازی رده بندی نیز کره جنوبی و امریکا به دیدار هم رفتند که کره ای ها 3 بر 1 برده و به برتری و عنوان سومی دست یافتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها