کد خبر : 21806
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

مشکل نبود مهاجم در پرسپولیس مقابل نساجی مازندران

مشکل نبود مهاجم در پرسپولیس مقابل نساجی مازندران
تداوم وجود مشکل نبود مهاجم در پرسپولیس مقابل نساجی مازندران که به وضوح قابل لمس است.؛

مشکل بزرگ پرسپولیس در این فصل در بخش هجومی همچنان ادامه دارد. پرسپولیس مقابل نساجی نیز بدون برخورداری از بازیکن مهاجم تخصصی بازی خواهد کرد.

فرصت سوزی های پیاپی که عبدی و پاکدل در این فصل داشتند باعث تجدید نظر گل محمدی شده است. همچنین مصدومیت دیاباته و جدایی لوکادیا کار را برای گل محمدی به سخت ترین جای ممکن رسانده است.

یحیی گل محمدی که اصلا تصور چنین موقعیتی را نمی کرد با بدبیاری خاصی در بخش هجومی مواجه شده است. احتمالا پرسپولیس در دیدار با نساجی مازندران نیز بدون برخورداری از مهاجم تخصصی بازی کند. اتفاقی که بار وظایف هافبک های این تیم را سنگین تر می کند تا آنها کنار بازیکنانی نظیر وحید امیری و عمری برای گل زنی در تلاش باشند.

چنانچه پرسپولیس بتواند در دیدار با نساجی سربلند بیرون بیاید یحیی گل محمدی و کادر فنی از فرصت کافی برای ترمیم خط هجومی خود و همچنین خریداری مهاجم جدید یا آماده سازی بازیکنان سابق خود برخوردار خواهند بود.

آنچه که مهم است جان سالم به در بردن از بازی امروز و گرفتن هر سه امتیاز حساس بازی مقابل نساجی است. اتفاقی که به پرسپولیس کمک می کند تا با قهرمانی نیم فصل، به فصل نقل و انتقالات بروند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نساجی مازندران با قلب بازی می کند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نساجی مازندران پیش از دیدار با […]