کد خبر : 19410
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

بهترین بازیکنان مرحله اول جام جهانی 2022 معرفی شدند

بهترین بازیکنان مرحله اول جام جهانی 2022 معرفی شدند
بهترین بازیکنانی که در تیمهای خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر توانستند بدرخشند.؛

برترین بازیکنانی که در تیمهای ملی خود در جام جهانی 2022 درخشیدند. فهرست ترکیب بهترین فوتبالیست های جام جهانی 2022 قطر در پست های مختلف که ترکیب تیم منتخب جام جهانی را شامل می شوند.

این ترکیب برای مرحله گروهی بوده و مطمئنا برای کل جام این بازیکنان شاید نباشند. همچنین جای خالی کریستیانو رونالدو نیز در این لیست به شدت احساس می شود. البته افت محسوس رونالدو نسبت به سالهای اخیر نیز دلیلی بر وقوع این اتفاق می تواند باشد.

تیم منتخب

بازیکنان منتخب جام جهانی 2022

در ترکیب تیم منتخب فوتبال جام جهانی دروازه بان تیم ملی لهستان شزنی قرار دارد. دروازه بانی که توانسته در مرحله گروهی در مقابل تیمهای بزرگی همچون آرژانتین، مکزیک و عربستان سخت کوش تنها دو گل دریافت کند. او دو پنالتی نیز در مجموع مهار کرده است. همچنین مقاومت همه جانبه خوب این دروازه بان باعث قرارگیری در ترکیب تیم منتخب جام جهانی شده است.

در میان مدافعان منتخب جام جهانی نیز نام مارکینیوش از تیم ملی برزیل، دیاس از پرتغال، هرناندز از فرانسه و اشرف حکیمی از مراکش دیده می شود.

در پست خط میانی تیم منتخب جهان نیز نام بازیکنان انگلیس، آرژانتین و برزیل ثبت شده است. یعنی به ترتیب بلینگهام، لیونل مسی و کاسمیرو که به تازگی با منچستریونایتد قرار داد بسته است می درخشند.

در پست هجومی خط حمله تیم منتخب جام جهانی نیز رشفورد، کیلیان امباپه و گاکپور به ترتیب از انگلیس، فرانسه و هلند حضور دارند.

در این لیست تیم ملی برزیل دو نماینده، انگلیس دو نمایند، فرانسه دو نماینده داشته و مابقی تیمهای ذکر شده نیز یک نماینده داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها