کد خبر : 31859
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰:۱۱

بهتر بودن عملکرد چین مقابل لبنان از نظر مالکیت توپ

بهتر بودن عملکرد چین مقابل لبنان از نظر مالکیت توپ
موضوعی که سرمربی تیم ملی چین به آن تاکید کرد: بهتر بودن عملکرد چین مقابل لبنان از نظر مالکیت توپ و همچنین استحکام خط دفاعیشان بود.؛

سرمربی تیم ملی فوتبال چین الکساندر یانکوویچ که دارای اصالت صربستانی است بعد پایان بازی با نتیجه صفر بر صفر مقابل لبنان در جام ملتهای آسیا اعلام کرد تیمشان مقابل لبنان از مالکیت توپ بیشتری برخوردار بوده است.

وی اضافه کرد: با این وجود که دارای مالکیت بهتری بودند تنها تمرکزشان را در امور هجومی از دست داده بودند. همچنین الکساندر یانکوویچ به این اتفاق اشاره کرد که در دیدار نخست تیمشان مقابل تاجیکستان از بحث بدنی بهتر بودند.

الکساندر یانکوویچ تصریح کرد: با وجود از دست دادن 4 امتیاز در دو بازی در بازی بعدی خود مقابل ملی پوشان قطر تلاش می کنیم چهره متفاوت دیگری را نشان دهیم. بایستی با دور کردن استرس از خود اطمینان دارم در دیدار با قطر از توانایی گل زن می توانیم برخوردار شویم.

وی به ثبات و همچنین استحکام خط دفاعی تیم ملی چین در دو دیدار ابتدایی خود نیز یاد کرد که می تواند به عنوان نکات مهم محسوب شود. با این وجود به شانس صعود خود چسبیده ایم و از توانایی این کار برخورداریم.

الکساندر یانکوویچ به خوش شانس نبودن تیمش مقابل لبنان نیز اشاره کرد که با وجود برخورداری چینی ها از موقعیت های متعدد قادر به گلزنی نشدند. با این وجود بازیکنان چینی با شهامت و اشتیاق در بازی حضور داشتند و تمام اهتمام خود را برای کسب سه امتیاز بازی به کار بستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها