کد خبر : 31856
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۱

سخت بودن مدیریت احساسات در بازی اول افتتاحیه جامهای بزرگ

سخت بودن مدیریت احساسات در بازی اول افتتاحیه جامهای بزرگ
دیدار اول در همه جام ها دارای سختی های خاصی است. اتفاقی که می تواند به برهم خوردن تمرکز تیمها نیز به دلیل حساسیت بازی ها بیانجامد.؛

سرمربی تیم ملی فلسطین مکرم دابوب در نشست خبری دیدار تیمش مقابل امارات متحده عری به دشوار بودن کنترل کردن احساسات در دیدارهای شروع جام افتتاحیه اشاره کرد.

مکرم دابوب در این باره اعلام کرد اطمینان دارد که تیمشان برای مواجهه با تیم امارات متحده عربی به شکل مطلوبی مهیا شده و این آن چیزی است که بر خلاف دیدار نخست مقابل تیم ملی ایران انتظار آن می رفت.

سرمربی تیم ملی فلسطین تصریح کرد هیچ سرمربی سناریویی که در دیدار اولمان با ایران داشتیم را نمی خواهد با این وجود دیدار دوم ما مقابل امارات دارای تفاوت است.

سرمربی تونسی فلسطین یادآور شد در مقابل امارات از شانسی برابر برخورداریم و به دست آوردن سه امتیاز برای تیمشان حائز اهمیت است.

فلسطین مقابل امارات پرروحیه در دومین بازی جام ملتهای آسیا

گفتنی است امارات در نخستین دیدار خود توانسته بود هنگ کنگ را با قاطعیت و نتیجه سه بر صفر شکست دهد. فلسطین نیز مقابل ملی پوشان کشورمان با شکست سنگین 4 بر 1 مواجه شده بود.

شاید یکی از دلایلی که باعث سنگین تر شدن شکست فلسطین مقابل ملی پوشان کشورمان شد می توان به خوردن گل سریع در اولین دقایق بازی اشاره کرد.

گل زودهنگام دریافت شده برای فلسطین باعث برهم خوردن تمرکز و همچنین عدم مدیریت احساسات آنها در بازی نخست شد. تا در نهایت شکست سنگینی را تجربه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها