کد خبر : 762
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

بیوگرافی امیر کربلایی زاده و عکس خانوادگی با پسر کوچکش

بیوگرافی امیر کربلایی زاده و عکس خانوادگی با پسر کوچکش

بیوگرافی و زندگینامه امیر کربلایی زاده بازیگر و هنرمند سینمای کشور و عکس زیبای کربلایی زاده با پسر کوچکش. با امیر کربلایی زاده بازیگر و کمدین طنز کشورمان که در برنامه های مختلف هنری ایفای نقش کرده است بیشتر آشنا شوید. امیر کربلایی زاده فعالیت هنریش را 32 سال پیش و در دوران دانش آموزیش

بیوگرافی و زندگینامه امیر کربلایی زاده بازیگر و هنرمند سینمای کشور و عکس زیبای کربلایی زاده با پسر کوچکش. با امیر کربلایی زاده بازیگر و کمدین طنز کشورمان که در برنامه های مختلف هنری ایفای نقش کرده است بیشتر آشنا شوید.

امیر کربلایی زاده فعالیت هنریش را 32 سال پیش و در دوران دانش آموزیش آغاز کرد. وی به مانند اغلب هنرمندان موفق کنونی کشورمان کار خود را در تئاتر شروع کرد.

کربلایی زاده به دلیل استعداد و علاقه بالا به هنرهای نمایشی در دوران دانش آموزی موفق به کسب عنوان بازیگر اول مسابقات دانش آموزی تئاتر ایران در سه دوره مختلف نیز شده بود که این موضوع پتانسیل و توانایی ویژه و خاص امیر کربلاییزاده را نیز نشان می دهد.

امیر کربلایی زاده

امیر کربلایی زاده در حالی که 20 ساله هم نشده بود، در سال 77 به فردی تقریبا کارکشته در صحنه تئاتر تبدیل شده و توانایی اجراهای مختلف صحنه ای را نیز داشت. از جوایز تئاتر او در این دوره می توان به کسب دو دوره دیپلم بازیگری جشنواره های مراکز عالی تئاتر کل کشور نیز اشاره کرد.

عکس جالب امیر کربلایی زاده

کربلایی زاده را حتما در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن، به یاد خواهید آورد. سریال بسیار زیبایی که در سال 93 و همزمان با ایام ماه مبارک رمضان پخش می شد. ازدیگر بازیهای خاطره انگیز امیر کربلایی زاده بازی در فیلم روز روشن به کارگردان حسین شهابی بود که اتفاقا با همین فیلم نیز به عرصه بزرگ سینما ورود پیدا کرد.

امیر کربلایی زاده چند ساله است

این بازیگر توانمند سینمای کشورمان متولد سال 58 بوده و هم اکنون دارای 41 سال سن می باشند. ایشان مهر ماهی بوده و در 24 مهرماه به دنیا آمده اند.

همسر امیر کربلایی زاده نیز خانم پوران مرادی است. خانم مرادی نیز آذرماهی بوده و در سال 1364 به دنیا آمده اند.

امیر کربلایی زاده و خانوم مرادی در سال 93 با یکدیگر عقد کردند. حاصل این ازدواج نیز فرزند پسری به نام نیکان است.

در زیر عکس جالب از پشت صحنه یکی از فیلمهای امیر کربلایی زاده در حضور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون اقای حمید لولایی را می بینید.

عکس امیر کربلایی زاده در پشت صحنه فیلم

این دو بازیگر «امیر کربلایی زاده و حمید لولایی» در مجموعه های مختلف نمایشی بازیهای خاطره انگیز و زیبایی را از خود به یادگار گذاشته و لبخند را میهمان لحظه به لحظه زندگی خانواده های ایرانی کردند.

عکس امیر کربلایی زاده با فرزندش، نیکان

عکس یادگاری زیبای امیر کربلایی زاده با نیکان کربلایی زاده، فرزند و نازنین پسرش را در حال لبخندهای جالب و عاشقانه این پدر و پسر با هم می بینیم.

عکس خانوادگی امیر کربلایی زاده

امیر کربلایی زاده اخیرا در سریال خوشنام نیز به عنوان یکی از نقشهای اصلی بازی کرده و هم اکنون این سریال در ماه مبارک رمضان سال 1401 از شبکه یک سیما هر روز در حال پخش است.

آرزوی بهترینها، خوشبختی و سلامتی برای خانواده کربلایی زاده و موفقیت این بازیگر کمدین و توانمند کشورمان داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها