کد خبر : 927
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۵

جدیدترین عکس شهرزاد کمال زاده در سفر به جنوب کشور

جدیدترین عکس شهرزاد کمال زاده در سفر به جنوب کشور

عکس جدید از شهرزاد کمال زاده در سفری که به جنوب کشور و جزیره هرمز داشته است به همراه گردش در این ساحل زیبا و نیلگون را که از عکسهای اینستاگرامی است، به همراه مختصری ازبیوگرافی و زندگینامه شهرزاد کمال زاده را بررسی می کنیم. شهرزاد کمال زاده در حال حاضر 37 سال سن دارد.

عکس جدید از شهرزاد کمال زاده در سفری که به جنوب کشور و جزیره هرمز داشته است به همراه گردش در این ساحل زیبا و نیلگون را که از عکسهای اینستاگرامی است، به همراه مختصری ازبیوگرافی و زندگینامه شهرزاد کمال زاده را بررسی می کنیم.

شهرزاد کمال زاده در حال حاضر 37 سال سن دارد. این بازگر توانمند کشورمان در استان تهران متولد شده و در سریالی با نام هزاران چشم نیز نقش آفرینی کرده است.

عکسی از دوران کودکی شهرزاد کمال زاده با لباس خاص و زیبای گلی و معصومیت کودکانه

دوران بچگی شهرزاد کمال زاده

کمال زاده در حدود 17 سال پیش و در سال 83 فیلمی با عنوان دیشب بابات رو دیدم آیدا را بازی کرد. این فیلم رسول صدرعاملی با نقش و بازی کوتاه شهرزاد کمال زاده همراه شد اما این مهم باعث شد تا وی به دنیای سینما وارد شود.

عکس سفر شهرزاد کمال زاده به ساحل و جزیره هرمز

شهرزاد کمال زاده

از دلایل اصلی بیشتر دیده شدن و شهرت کنونی شهرزاد کمال زاده می توان به بازی در سریال زیبای راه طولانی اشاره کرد که در 10 سال پیش تولید و اکران شد. فیلمی که با بازی زیبا و کم نقص شهرزاد کمال زاده نیز همراه شد تا استعداد و مهارتشان را در عرصه و وادی هنر نشان دهند.

شهرزاد کمال زاده

خانم کمال زاده اولین حضور خود در قاب تصویر سینما را از دوران نوجوانی و وقتی که تنها 16 سال سن داشتند، آغاز کرد.

از فیلمهای سینمایی شاخصی که شهرزاد کمال زاده در آن نقش آفرینی کرده می توان به سپید و سیاه، عقاب صحرا، نامزد آمریکایی من، ذوب شدن پادشاه و روزگاری عشق و خیانت اشاره کرد. همچنین کمال زاده در مجموعه های تلویزیونی همچون شاید برای شما هم اتفاق بیافتد، دارا و ندار آقای ده نمکی و همچنین بچه های نسبتا بد نیز نقش آفرینی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها