کد خبر : 31850
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

بیوگرافی دنیله ده روسی و سوابق سرمربی جدید رم

بیوگرافی دنیله ده روسی و سوابق سرمربی جدید رم
بیوگرافی دنیله ده روسی و سوابق این مربی باتجربه که سال ها در باشگاه رم حضور داشته و بازی کرده آشنا شوید.؛

جانشین ژوزه مورینیو کسی نیست جز دنیله ده روسی. بازیکن سال های نه چندان دور رم که برای هواداران این تیم بسیار محبوب و خاطره انگیز شناخته می شود.

بعد از برکناری ژوزه مورینیو در پی شکست های اخیر و همچنین کنار رفتن از بازی های جام حذفی ایتالیا و قرارگیری در رتبه نهم سری آ تا نیم فصل مسابقات در نهایت باشگاه رم از انتصاب دنیله ده روسی به عنوان سرمربی جدید آ اس رم خبر داد.

دانیله د روسی مربی که قرار است از این به بعد هدایت هم تیمی های سردار آزمون را عهده دار شود.

بد نیست به بهانه انتخاب این بازیکن سالهای دور رم، نگاهی به سوابق و بیوگرافی دنیله ده روسی بیاندازیم.

حضور 18 ساله ده روسی در رم و آشنایی کامل با این باشگاه

دنیله ده روسی به مدت هیجده سال در لباس رم حضور داشته و مطمئنا آشنایی خوبی با این باشگاه دارد. وی به سبب سال های متمادی حضور خود در این باشگاه مطمئنا به رم تعصب ویژه این نیز خواهد داشت.

ده روسی قرار است اولین مربیگری خود در نیمکت رمی ها را در شنبه هفته آتی مقابل ورونا تجربه نماید.

دنیله ده روسی

مطمئنا این مربی در تلاش خواهد بود در اولین تجربه خود با موفقیت از زمین خارج شده و سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد تا باعث خوشحالی بیش از پیش و جلب اعتماد هواداران رم نیز شود.

نگاهی به زندگینامه حرفه ای و حضور ده روسی در رم

دانیله د روسی 40 سال داشته و در شهر رم نیز به دنیا آمده است. وی پرورش یافته آکادمی جالوورسی نیز می باشد.دانیله د روسی نخستین بازی که برای تیم نخست رم انجام داد در سال 2001 میلادی بود. بعد از آن توانست با نشان دادن صلاحیت و مهارت های خود درون زمین به عنوان یکی از بهترین هافبک های دنیا خود را به دنیای فوتبال و همچنین باشگاه رم بشناساند.

انجام 616 بازی برای رم و کاپیتانی رمی ها

دنیله ده روسی در دوران بازی کردن خود 616 دیدار برای رمی ها انجام داد و حتی مدتی بازوبند کاپیتانی این تیم ریشه دار ایتالیایی را نیز بر بازوهایش می بست.

این ستاره در دوران بازیکن بودن خود موفق به زدن 63 گل برای رم در رقابت های مختلف نیز شده بود.

دنیله ده روسی

افتخارات کسب شده دانیله د روسی در باشگاه آ اس رم

از افتخارات دنیله ده روسی در لباس آ اس رم به عنوان بازیکن می توان به یک بار قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا، دوبار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا در سال های 2007 و 2008 میلادی اشاره کرد.

همچنین دنیله ده روسی در لباس تیم ملی ایتالیا نیز 117 بازی انجام داده و موفق به قهرمانی با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 به عنوان بازیکن نیز شده بود.

از سوابق مربیگری دنیله ده روسی می توان به حضور در کادر مربیگری تیم ملی ایتالیا به عنوان کمک مربی و علاوه بر آن مدتی مربیگری در باشگاه اسپال اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها