کد خبر : 9107
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

تنبیه رونالدو به دلیل عدم تمکین از باشگاه

تنبیه رونالدو به دلیل عدم تمکین از باشگاه

تمکین نکردن کریستیانو رونالدو از باشگاه و حضور دیرهنگام در تمرینات باعث شد تا سرمربی این تیم اقدام به تنبیه رونالدو کند و ثابت کند که در عرصه دنیای ورزش حرفه ای با هیچ کسی شوخی ندارد حتی اگر آن کس شخصیتی متفاوت و خاص به نام کریستیانو رونالدو باشد. معرفی دیرهنگام رونالدو به تیم

تمکین نکردن کریستیانو رونالدو از باشگاه و حضور دیرهنگام در تمرینات باعث شد تا سرمربی این تیم اقدام به تنبیه رونالدو کند و ثابت کند که در عرصه دنیای ورزش حرفه ای با هیچ کسی شوخی ندارد حتی اگر آن کس شخصیتی متفاوت و خاص به نام کریستیانو رونالدو باشد.

معرفی دیرهنگام رونالدو به تیم گران تمام شد

رونالدو که در اردوهای پیش از شروع فصل خارج از کشور منچستر یونایتد حضور نداشته و تنها در مدت 5 جلسه اخیر تمرینی خود را به باشگاه معرفی کرده و در خدمت تیم تمرین می کرد و همچنین به صورت غیرمستقیم ساز جدایی می زد، در اولین بازی رسمی منچستریونایتد به عنوان تنبیه با وجود قرارگیری در لیست 18 نفره و همچنین آمادگی کامل در لیست نفرات اصلی 11 نفره اریک تن هاخ قرار نگرفته تا سرمربی ضابطه مند منچستر با این کار رونالدو را تنبیه کند.

کریستیانو رونالدو

تنبیه کریستیانو رونالدو به دلیل دیر اضافه شدن به باشگاه

رونالدو در آخرین بازی دوستانه منچستر نیز بعد از تعویض در اقدامی غیرحرفه ای زودتر از بازیکنان دیگر و پیش از پایان مسابقه محل بازی را ترک کرد که این موضوع نیز به مذاق اریک تن هاخ خوش نیامده بود تا در روز بازی رسمی این گونه رونالدو را نقره داغ کرده و کریستیانو رونالدویی که عادت به تعویض شدن و نیمکت نشستن ندارد را در نیمکت قرار دهد.

میدان دادن به رونالدو از دقیقه 53

دقیقه 53 مسابقه بود که اریک تن هاخ با تعویض فرد، رونالدو را به جای او فرستاد. این تعویض در حالی روی داد که منچستریونایتد دو گل از برایتون در هفته اول لیگ حزیره خورده بود و شاید اگر تیمش جلو بود، رونالدو را به زمین مسابقه نمی فرستاد. اما این حضور رونالدو در مسابقه با برایتون نیز جواب نداد تا در نهایت منچستریونایتد با ارائه یک بازی کاملا ضعیف و در یک بازی خانگی با نتیجه دو بر یک از برایتون شکست بخورد تا ثابت کند که امسال نیز سال بسیار سختی در انتظار خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها