کد خبر : 1101
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

بیوگرافی ساکت الهامی ؛ سرمربی قهرمان جام حذفی اهل کجاست

بیوگرافی ساکت الهامی ؛ سرمربی قهرمان جام حذفی اهل کجاست

ساکت الهامی اهل کدام شهر است؟ بیوگرافی ساکت الهامی و زندگینامه کوتاه سرمربی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران که توسط نساجی قائمشهر موفق به کسب این افتخار بزرگ شد. با ساکت الهامی سرمربی پر جنب و جوش کنونی نساجی قائمشهر بیشتر آشنا شویم. سرمربی که توانست با وجود تمامی کمبودها و مشکلات، افتخار بزرگی برای

ساکت الهامی اهل کدام شهر است؟ بیوگرافی ساکت الهامی و زندگینامه کوتاه سرمربی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران که توسط نساجی قائمشهر موفق به کسب این افتخار بزرگ شد.

با ساکت الهامی سرمربی پر جنب و جوش کنونی نساجی قائمشهر بیشتر آشنا شویم. سرمربی که توانست با وجود تمامی کمبودها و مشکلات، افتخار بزرگی برای فوتبال مازندران خلق کرده و نام این شهر را در فوتبال کشور پرآوازه تر کند.

ساکت الهامی که پیش از این و در دوران جوانی بازی در تیمهای پاس و تراکتور را در کارنامه داشت؛ این بار در کسوت سرمربی در بسیاری از تیمهای مطرح کشور سرمربی کرده و توانسته با تراکتور سازی تبریز نیز به عنوان سرمربی افتخار قهرمانی جام حذفی را تجربه کند.

در زیر عکسی ازساکت الهامی در تراکتورسازی تبریز و تقدیر از او با اهدای شاخه گل که همراه با تشویق حضار و تماشاگران نیز بود را ببینید:

ساکت الهامی و تقدیر در تراکتور سازی تبریز

ساکت الهامی اهل اردبیل و 51 ساله

ساکت الهامی متولد استان اردبیل بوده و در حال حاضر دارای 51 سال سن است. این سرمربی فوتبال ذر سال 95 نیز سرمربی نساجی مازندران شده بودند که در آن دوره پس از سه بازی و کسب یک امتیاز و همچنین اعتراض هواداران از این تیم پرطرفدار استعفا داده بود اما حالا با دست پر و کارنامه ای درخشان تر به تیم سابقش بازگشت تا با آن افتخاری بزرگ را کسب کند و آن قهرمانی جام جذفی و راهیابی به آسیا بود.

در تصویر زیر نیز عکسی از صمیمیت و در آغوش کشیدن یحیی گلمحمدی سرمربی پرسپولیس توسط ساکت الهامی را ببینید:

ساکت الهامی و در آغوش گرفتن یحیی گل محمدی

ساکت الهامی قبلا دستیار رسول خطیبی در ماشین سازی تبریز نیز بود.

در سال گذشته نیز باز ساکت الهامی سرمربی نساجی بود که در آن دوران توانست این تیم را از قعر جدول و خطر سقوط به لیگ دسته یک حفظ کند.

عکسی از ساکت الهامی در حال اعتراض به داور

ساکت الهامی و اعتراض به داور مسابقه

ساکت الهامی با این افتخارات در دوران کوتاه سرمربیگریش که با کسب دو جام قهرمانی جام حذفی و همچنین حفظ تیم نساجی مازندران در لیگ برتر در فصل گذشته بود؛ حالا می تواند به عنوان یکی از سرمربیان پرآوازه و دارای کارنامه درخشان کشورمان شناخته شود.

سرمربی که خاطرات خوبی برای قائمشهریها و مازندرانیها ساخته و حالا این منطقه از کشور را بعد از کشتی، می توان در فوتبال نیز در صدر دید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سرمربی هوادار تهران چه کسی می شود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بیوگرافی ساکت ال… حاکی از بودن […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ساکت الهامی فصل پیش با نساحی مازندران سهمیه آسیا را با قهرمانی در جام حذفی به دست آورد. […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] هوادار ساکت الهامی از حواشی پیش […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] با یاران ساکت الهامی دو تیم به نتیجه […]