کد خبر : 10843
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

تمرین دادن آلومینیومی ها با سرمربی آبی پوش آبی دل

تمرین دادن آلومینیومی ها با سرمربی آبی پوش آبی دل

سایت مارال نیوز؛ مهدی رحمتی که سالها به عنوان دروازه بان و کاپیتان استقلال تهران بازی کرده در سمت سرمربی آلومینیوم اراک با لباس آبی روز گذشته حاضر شده و پیش از دیدار حساس در هفته سوم لیگ برتر بازیکنان خود را زیر نظر قرار داد. مهدی رحمتی سرمربی وقت آلومینیوم اراک با انگیزه بالایی

سایت مارال نیوز؛ مهدی رحمتی که سالها به عنوان دروازه بان و کاپیتان استقلال تهران بازی کرده در سمت سرمربی آلومینیوم اراک با لباس آبی روز گذشته حاضر شده و پیش از دیدار حساس در هفته سوم لیگ برتر بازیکنان خود را زیر نظر قرار داد.

مهدی رحمتی سرمربی وقت آلومینیوم اراک با انگیزه بالایی در تلاش است تا این فصل آلومینیوم را به سطح مورد انتظار کیفی و فنی خود رسانده و بتواند در دیدار با باشگاه های بزرگ بازی های زیبای از خود به نمایش گذاشته و جایگاه خوبی در لیگ کسب کند.

یکی از حساسترین تقابلهای آلومینیوم نیز مربوط به بازی پرسپولیس است که نیمه نخت آن با تک گل میلاد سرلک به اتمام رسیده است.

آلومینیوم در تقابل های خود با پرسپولیس در این اواخر بسیار موفق عمل کرده و سه برد در اراک کسب کرده که دو برد آن در لیگ برتر و یک برد آن در جام حذفی بود. حالا آنها در تلاش هستند تا موفقیت سال پیش را بار دیگر تکرار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
روحیه بالای کی روش در تیم ملی با زدن روپایی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] روش امروز اولین تمرین خود را با تیم ملی […]