کد خبر : 9825
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰

بیوگرافی لوکا مارکوویچ مهاجم صرب با سوابق گذشته

بیوگرافی لوکا مارکوویچ مهاجم صرب با سوابق گذشته

بیوگرافی لوکا مارکوویچ با سوابق تیمها لوکا ماروکوویچ مهاجم فوتبال صرب آشنا شوید. مارکوویچ پرسپولیس در چه تیمهایی بازی کرده به همراه سوابق و بیوگرافی لوکا مارکوویچ را در مارال نیوز خواهیم خواند. لوکا مارکوویچ که پیشتر از این سابقه پوشیدن لباس تیمهای پایه یوونتوس را در کارنامه ورزشی خود داشته یک استوری در شبکه

بیوگرافی لوکا مارکوویچ با سوابق تیمها لوکا ماروکوویچ مهاجم فوتبال صرب آشنا شوید. مارکوویچ پرسپولیس در چه تیمهایی بازی کرده به همراه سوابق و بیوگرافی لوکا مارکوویچ را در مارال نیوز خواهیم خواند.

لوکا مارکوویچ که پیشتر از این سابقه پوشیدن لباس تیمهای پایه یوونتوس را در کارنامه ورزشی خود داشته یک استوری در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده و در آن به زبان فارسی از احتمال پیوستنش به پرسپولیس تهران خبر داد.

استوری و خبری که برای اولین بار لوکا مارکوویچ داد

خبر آمدن لوکا مارکوویچ به پرسپولیس

لوکا مارکوویچ در پیام فارسی خود؛ ابراز امیدواری کرده که به زودی خبرهای خوشی برای پرسپولیسی ها خواهد داشت.

به این بهانه مختصری از بیوگرافی و زندگینامه لوکا مارکوویچ وسوابق تیمهای این بازیکن را در اختیارتان می گذاریم.

لوکا مارکوویچ بیو سوابق

گفتنی است این انتقال هنوز نهایی نشده و در حد گمانه زنی بوده و باشگاه پرسپولیس نیز در خصوص خرید و جزئیات صحبت با لوکا مارکوویچ هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نکرده است.

سوابق تیمهای لوکا مارکوویچ

لوکا مارکوویچ صرب 22 سال سن دارد. وی در پست تخصصی مهاجم بازی کرده و یک متر و 87 سانتی متر قد دارد.  از تیمهای باشگاهی لوکا مارکوویچ در رده سنی جوانان می توان به ستاره سرخ بلگراد، کروتون و همچنین انتقال قرضی به یوونتوس و تورینو اشاره کرد.

لوکا مارکوویچ در تیمهای دیگری همچون «ماچوا شاباک»، «گرافیچار» و «نووی پازار» نیز سابقه بازی داشته است.

وی در آخرین تیمی که در فصل گذشته بازی می کرد تیمی به نام ofk backa بود که 15 بازی برای تیمش انجام داده و در این مدت 2 گل نیز به ثمر رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها