کد خبر : 11626
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹

سرنوشت مشابه بنزما و مودریچ مثل کروس و ناچو

سرنوشت مشابه بنزما و مودریچ مثل کروس و ناچو

سرنوشت بنزما و مودریچ در رئال مادرید می تواند مثل کروس و ناچو شود. سرمربی رئال مادرید کارلو آنچلوتی اعلام کرده سرنوشت کریم بنزما و مودریچ در رئال مادرید می تواند مثل سرنوشت کروس و ناچو که در همین رئال مادرید بعد از سالها درخشش و بازی بازنشسته شدند، شود. کارلو آنچلوتی اعلام کرده که

سرنوشت بنزما و مودریچ در رئال مادرید می تواند مثل کروس و ناچو شود. سرمربی رئال مادرید کارلو آنچلوتی اعلام کرده سرنوشت کریم بنزما و مودریچ در رئال مادرید می تواند مثل سرنوشت کروس و ناچو که در همین رئال مادرید بعد از سالها درخشش و بازی بازنشسته شدند، شود.

کارلو آنچلوتی اعلام کرده که این دو بازیکن فرانسوی و کرواسی می توانند در رئال مادرید برای سالها بمانند و در همین تیم هم بازنشسته شوند.

وی همچنین به جایگزین کاسمیرو در رئال مادرید که به تازگی با قرارداد بلندمدت به منچستریونایتد اضافه شده اشاره کرد و گفت چوامنی گزینه مناسبی برای هافبک دفاعی بوده اما دو بازیکن دیگر به نامهای کروس و کاماوینگا نیز چنین پستهایی را خوب بازی می کنند.

آنچلوتی

ادن هازارد نیز که فرصت زیادی برای بازی کردن به او داده نمی شود در نشست خبری انچلوتی مورد سوال قرار گرفت و در این خصوص آنچلوتی اعلام کرد مطمئنا در این فصل وی نقش مهمی خواهد داشت و نباید این جمله را برای بار چندم تکرار کنم.

رئال مادرید در این فصل برای قهرمانی لالیگا کار سخت تری دنبال می کند چرا که دیگر تیمهای لیگ نیز مانند رئال تا دندان مسلح به بازیکنان خوب و باکیفیت هستند و برای موفقیت و قهرمانی دندان تیز کرده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کریم بنزما چند هفته مصدوم است؟ + دلیل مصدومیت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مصدومیت بنزما به همراه جزئیات […]

trackback
تمجید بازیکن سابق رئال مادرید مودریچ از لیونل مسی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مودریچ بازیکن اسبق […]