کد خبر : 5547
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

بیوگرافی گالتیه سوابق و کارنامه سرمربی پاری سن ژرمن

بیوگرافی گالتیه سوابق و کارنامه سرمربی پاری سن ژرمن

سوابق، کارنامه و موفقیتهای کریستوف گالتیه به همراه بیوگرافی و زندگینامه گالتیه سرمربی کنونی پاری سن ژرمن که جانشین مائوریسیو پوچتینو شد. به گزارش مارال نیوز، گالتیه سرمربی دارای اصالت فرانسوی بوده که در مارسی متولد شده است. او 55 ساله بوده و در زمان بازیکن بودنش در پست تخصصی دفاع بازی می کرده است.

سوابق، کارنامه و موفقیتهای کریستوف گالتیه به همراه بیوگرافی و زندگینامه گالتیه سرمربی کنونی پاری سن ژرمن که جانشین مائوریسیو پوچتینو شد.

به گزارش مارال نیوز، گالتیه سرمربی دارای اصالت فرانسوی بوده که در مارسی متولد شده است. او 55 ساله بوده و در زمان بازیکن بودنش در پست تخصصی دفاع بازی می کرده است.

گالتیه سرمربی با تفکرات خاص

معمولا مربیانی که در دوران ورزشی خود در پست دفاع بازی می کردند، با انجام بازی های دفاعی بهتر و بیشتر آشنا هستند و تیمهای خود را در شرایط خاص به شکل مناسب و منسجمی با دفاع های مستحکم چینش می کنند.

زندیگانمه بیوگرافی گالتیه

با توجه به اینکه پاری سن ژرمن در فصول اخیر معمولا از خط دفاع ضربات مهلکی خورده و باعث نتیجه نگرفتن پاری سن ژرمن در لیگ اروپا نیز همین دفاع بد و گل خوردن های نامناسب بوده، پیش بینی می شود گالتیه بتواند این ضعف و پاشنه آشیل تیم پاریسی را برطرف کند. البته این موضوع بستگی به بهبود عملکرد هجومی تیم او نیز خواهد داشت.

جوانی های کریستوف گالتیه و فوتبال حرفه ای

گالتیه در دوران ورزشی خود زمانی که بازیکن بود در تیم مارسی، لیل، تولوز، آنژه، مونتسا و لیائونینگ بازی کرده که شاید بیشترین تیمی که برای آن بازی کرده مارسی فرانسه باشد.

زندگینامه و سوابق گالتیه

او برای مارسی در دو مقطع حضور یافت یک مقطع از سالهای 1985 تا 1987 و دیگری از سال 1995 و 1997 که ماحصل این دو حضور انجام نزدیک به 120 بازی برای مارسی بود.

گالتیه کیست

طرفداران مارسی از گالتیه به عنوان یک بازیکن خاطره ساز و قدیمی یاد می کنند که با این تیم به عنوان نائب قهرمانی جام حذفی فرانسه نیز دست یافته است.

افتخارات و سوابق مربیگری گالتیه در دوران مربیگری

گالتیه عناوین چندان زیادی را در کسوت مربیگری به دست نیاورده است و شاید این موضوع به خاطر سابقه تیمها و باشگاه های تحت هدایت او بوده که چندان مطرح و سرشناس نبوده و با بودجه مناسبی بسته نشده بودند.

بیوگرافی گالتیه سوابق و کارنامه سرمربی پاری سن ژرمن

او یک دوره در سال 2012 با تیم سن اتین در جام اتحادیه باشگاه های فرانسه قهرمان شد.

اوج افتخار و بزرگترین مهمی که گالتیه توانسته به آن دست یابد که به عنوان نقطه عطفی در کارنامه وسوابق مربیگری او محسوب می شود، قهرمانی با لیل نیز در لیگ یک لوشامپیونه بود.

همچنین گالتیه به همراه آنچلوتی سرمربی فصل لیگ فرانسه در سال 2012 انتخاب شده بود.

کریستوف گالتیه تا کنون سرمربی تیم های سن اتین، لیل و نیس بوده و پاری سن ژرمن چهارمین تجربه سرمربیگری گالتیه در دوران حرفه ای مربیگری می باشد.

بیوگرافی کریستوف گالتیه

گالتیه سرمربی کنونی پاری سن ژرمن به اعتقاد بسیاری از بازیکنان دارای کاریزمای خاصی نیز بوده که در ایجاد انگیزه و روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان و همچنین افزایش تلاش و روحیه آنها برای بالا بردن قدرت جنگندگیشان می تواند کمک حال باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها