کد خبر : 5002
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

شخصیت کارتونی متولدین تیر، مرداد و شهریور چیست

شخصیت کارتونی متولدین تیر، مرداد و شهریور چیست

شخصیت کارتونی متولدین تیر، مرداد و شهریور چیست. شخصیت های کارتون متناسب با ماه تولد خودتان را ببینید و بدانید. اگر متولد یکی از ماه های تابستان هستید، «تیرماهی، مردادی یا شهریوری هستید» این مطلب را از مارال نیوز بخوانید. البته این شخصیت ها مشخص نیست که بر چه اساسی دقیقا نامگذاری شدند اما به

شخصیت کارتونی متولدین تیر، مرداد و شهریور چیست. شخصیت های کارتون متناسب با ماه تولد خودتان را ببینید و بدانید.

اگر متولد یکی از ماه های تابستان هستید، «تیرماهی، مردادی یا شهریوری هستید» این مطلب را از مارال نیوز بخوانید.

البته این شخصیت ها مشخص نیست که بر چه اساسی دقیقا نامگذاری شدند اما به نظر می رسد که این نامگذاری ها و توضیحات کمی جنبه فان و سرگرمی هم داشته باشد.
می گویند متولدین تیرماه شبیه شخصیت کارتونی باب اسفنجی هستند. آنها کودک درون زنده ای داشته و محبت را از هیچ کسی دریغ نمی کنند. آنها همیشه در نیکوکاری و کارهای خوب و خیر از هم پیشگام می شوند و از جمله انسانهای خنده رو و شاد و پرحرف هستند.
شخصیت شبیه کارتونی متولدان مرداد ماه نیز شبیه سنجاب عصر یخبندان است. همان طور که این شخصیت بامزه همیشه با تلاش زیادش شناخته می شود تلاش متولدین این ماه نیز شهره عام و خاص است. آنها تا زمانی که به آن چیزی که به آن می خواهند برسندف دست نیابند ول کن ماجرا نخواهند بود . آنها مهره مار هم داشته و در معرض توجه دیگران هستند.
شخصیت کارتونی شهریور ماهی ها هم شبیه به شخصیت کارتونی مینیون است. آنها خوب می اندیشند و در دل به دست آوردن و محبت کردن خوب و فعال و موفق هستند. دوستان زیادی نیز دارند و سیاست مداری نیز کمی از اخلاق و خصوصیات آنها محسوب می شود.

شخصیت های کارتونی متولدان تیر مرداد و شهریور

شخصیت متولدین ماه های مختلف بر اساس کارتون ها

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها