کد خبر : 6288
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

تئاتر معرکه در معرکه با بازیگر جدید پانته آ بهرام

تئاتر معرکه در معرکه با بازیگر جدید پانته آ بهرام

پانته آ بهرام به عنوان بازیگر جدید تئاتر و نمایش معرکه در معرکه انتخاب شد و قرار است با این مجموعه نمایشی زیبا همکاری کند. به گزارش مارال نیوز، پانته آ بهرام بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما این بار قرار است تجربه جدیدی از حضور درصحنه را با بازی در تئاتر معرکه در معرکه تجربه

پانته آ بهرام به عنوان بازیگر جدید تئاتر و نمایش معرکه در معرکه انتخاب شد و قرار است با این مجموعه نمایشی زیبا همکاری کند.

به گزارش مارال نیوز، پانته آ بهرام بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما این بار قرار است تجربه جدیدی از حضور درصحنه را با بازی در تئاتر معرکه در معرکه تجربه کند.

تئاتر معرکه در معرکه به کارگردانی سیاوش طهمورث قرار است روی صحنه برود. کارگردان این تئاتر علاوه بر کارگردانی، قرار است که در نقش پهلوان این نمایش نیز بازی کند.

با توجه به حضور بازیگران باتجربه و شناخته شده و تیم خوب تئاتر معرکه در معرکه کیفی بودن و زیبا بودن این تئاتر پیش بینی می شود.

تئاتر معرکه پانته آ بهرام

او می گوید این کار اولین تجربه کاری با پانته آ بهرام می باشد اما علاقه مند به بازی های ایشان بوده و قرار است در این تئاتر نیز خانم بهرام در نقش مادر ظاهر شود.

وی از داشتن استخوان بندی محکم و خاص تئاتر زیبا و دیدنی معرکه در معرکه خبر داده و تاکید کرده که قرار نیست در آن با وجود تغییر بازیگران؛ تعییراتی داده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس جدید فرزند پانته آ بهرام کنار همدیگر در طبیعت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جدید خانوادگی پانته آ بهرام بازیگر سینما در […]