کد خبر : 15639
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

تمایل مالک منچستر به خرید هافبک 19 ساله/ تن هاخ مخالف است

تمایل مالک منچستر به خرید هافبک 19 ساله/ تن هاخ مخالف است
تن هاخ سرمربی منچستر خواهان بازیکن باتجربه ای در منچستر است اما مالکان این باشگاه تصمیمی دیگر دارند.؛

اریک تن هاخ سرمربی منچستر یونایتد بر سر یک انتقال با مالکان باشگاه به مشکل خورده است. تن هاح مخالف خرید بازیکن 19 ساله و سرمایه گذاری روی آن است. او بازیکن معروف 25 ساله بارسلونا را می خواهد.

در شرایطی که مالکان باشگاه منچستریونایتد با توجه به سیاست های باشگاه در تلاش برای قرار داد بستن و سرمایه گذاری روی بازیکن جوان کمتر شناخته شده است، اما این موضوع در این پست با مخالفت تن هاخ مواجه شده است.

تن هاخ برای تقویت خط هافبک خود تمایل دارد تا سران باشگاه با فرنگی دیونگ قرارداد انعقاد کنند. هافبکی که اکنون در عضویت بارسلونا است. اما بیلینگهام 19 ساله که در بورسیا دورتموند حضور دارد، مورد علاقه مدیران منچستری است. البته سران منچستر علاوه بر اینکه باید رضایت تن هاخ را در این انتقال جلب کنند، بایستی در ارائه پیشنهاد از دو باشگاه خواهان این هافبک 19 ساله که لیورپول و چلسی هستند نیز پیشی بگیرد. دو باشگاه متمول لیگ جزیره نیز شدیدا خواهان به خدمت گیری این بازیکن جوان زیر 20 سال هستند. این کار منچستری ها را بیش از پیش دشوار می کند.

اکنون منچستر یونایتد در رتبه پنجم لیگ جزیره قرار دارد. آنها با وجود شرایط دشوار در لیگ اروپا، در لیگ جزیره به ثبات نسبی دست یافتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها