کد خبر : 13060
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

تاریخچه و نتیجه دیدارهای گذشته حسن یزدانی با تیلور

تاریخچه و نتیجه دیدارهای گذشته حسن یزدانی با تیلور

در کشتی های قدیم و مسابقات گذشته نتیجه رقابت حسن یزدانی با دیوید تیلور چه شده و تیلور بیشتر یزدانی را شکست داده بود یا یزدانی؟ کدام کشتی گیر توانسته بیشتر بر دیگری غلبه کند؟ نتیجه کشتی های سابق دیوید تیلور و حسن یزدانی را بخوانیم. برای بار پنجم این بار در فینال مسابقات کشتی

در کشتی های قدیم و مسابقات گذشته نتیجه رقابت حسن یزدانی با دیوید تیلور چه شده و تیلور بیشتر یزدانی را شکست داده بود یا یزدانی؟ کدام کشتی گیر توانسته بیشتر بر دیگری غلبه کند؟

نتیجه کشتی های سابق دیوید تیلور و حسن یزدانی را بخوانیم.

برای بار پنجم این بار در فینال مسابقات کشتی قهرمانی جهان، تیلور به حسن یزدانی رسید، مهیج ترین و خاص ترین دیدار کشتی آزاد که شاید فنی ترین و زیباترین مسابقه این دوره نیز باشد.

در مسابقات گذشته و رقابتهای قبلی این دو کشتی گیر؛ سه بار کشتی گیر آمریکایی یعنی دیوید تیلور توانسته حسن یزدانی را شکست دهد و یزدانی نیز یک بار در اسلو توانست حریفش را شکست دهد و از نظر آمار تیلور فعلا بردهای بیشتری کسب کرده است.

نکته قابل توجه دیگر آمادگی بسیاری بالای هر دو کشتی گیر در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان بلگراد است به گونه ای که  این دو کشتی گیر در مصافهای این دوره با امتیازات عالی رقبای خود را شکست دادند. تیلور در بازی نیمه نهایی مقابل عظمت دولت بلکوف در حدودد دو و نیم دقیقه توانست با نتیجه 10 بر صفر حریف خود را شکست دهد تا به این شکل به یزدانی خط و نشان بکشد. یزدانی نیز با کشتی های زیبا و فنی خود قاطعانه حریفانش را یکی پس از دیگری شکست داد تا انتظارها برای مصاف مجدد تیلور با یزدانی زیاد طول نکشد و این دو کشتی گیر فردا به مصاف هم بروند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر مطرح آمریکایی رقیب یزدانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و زندگی دیوید تیلور کشتی گیر مطرح […]

trackback
تیم دسته سومی سامیت مقابل استقلال گل کاشت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] داده و از نظر کسب نتیجه نیز در مقایسه با […]