کد خبر : 33088
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

عکس لحظه درگیری رونالدو و البلیهی در دیدار النصر و الهلال

عکس لحظه درگیری رونالدو و البلیهی در دیدار النصر و الهلال
درگیری کریستیانو رونالدو و البلیهی در دیدار النصر و الهلال این بار در سوپرجام عربستان که باعث اخراج و رسیدن اوج عصبانیت رونالدو نیز شد.؛

به گزارش مارال نیوز، درگیری بین کریستیانو رونالدو و البلیهی در جریان سوپرکاپ لیگ عربستان که با اخراج رونالدو همراه شد با حاشیه هایی همراه گردید.

این لحظه و عکسی است که به عنوان دلیل اصلی اخراج کریستیانو رونالدو عنوان شده است.

عکس رونالدو البلیهی, رونالدو البلیهی

لحظه ای که البلیهی و رونالدو با هم درگیر شدند.

در آخرین دقایق بازی و در شرایطی که الهلال با دو گل از النصر پیش افتاده بود توپ به اوت رفت و رونالدو برای انداختن توپ حرکت کرد.

البلیهی که با درگیری با بازیکنان بزرگ نیز مشهور است جلوی رونالدو را گرفته و سعی داشت تا مانع از انداختن سریع اوت و از سرگیری سریع بازی شود.

در این حین درگیری بین رونالدو و البلیهی رخ داد که منجر به نقش بر زمین شدن البلیهی شد. هر چند البلیهی در این صحنه شیطنت کرد و ضربه چندانی از سوی رونالدو به وی زده نشده بود که باعث زمین خوردنش شود. اما بعد از زمین خوردن البلیهی عکسهایی از رونالدو انتشار یافته که وی پایش را روی پای البلیهی می گذارد.

البته این صحنه در تصاویر ویدیویی به دلیل ازدحام بازیکنان چندان واضح دیده نمی شد ولی در عکس گویا به این شکل است.

درگیری رونالدو البلیهی, النصر رونالدو البلیهی خشونت

البته شاید رونالدو بعد از این کار، از فشار دادن روی پای البلیهی پرهیز کرده و پایش را عقب کشیده باشد. با این وجود شیطنت البلیهی در مجاب کردن داور به دادن کارت قرمز مشهود بود.

همچنین تشویق ممتد لیونل مسی در ورزشگاه توسط الهلال از دیگر عواملی بود که باعث عصبانیت ستاره پرتغالی کریستیانو رونالدو شده بود تا همه چیز دست به دست هم دهد رونالدو در این بازی اخراج شود.

اخراج شدن رونالدو,البلیهی الهلال رونالدو

شدت عصبانیت رونالدو از داوری و تصمیم وی در مواجهه با البلیهی و دادن کارت قرمز به وی به حدی بود که او در لحظه ای می خواست توپ را به زمین و یا روی داور بکوبد که البته از این کار امتناع کرده و خویشتن داری کرد.

رونالدو که بعد از گرفتن کارت قرمز تمایلی به خروج از زمین مسابقه نیز نداشت لحظاتی در زمین باقی ماند و به صورت کنایه وار داور را تشویق کرده و کار او را تائید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها